• 10.04.25, 11:06

Õnnetunne kui müügivahend: Coca-Cola õppetund

Andmed on oluline alguspunkt, kuid tõeliselt mõjus turundus sünnib emotsioonist, märkis endine Coca-Cola Happiness Institute’i globaalne direktor Silvia Garcia hiljutisel Passwordi konverentsil.
Coca-Cola Happiness Institute’i globaalne direktor Silvia Garcia Passwordil esinemas
  • Coca-Cola Happiness Institute’i globaalne direktor Silvia Garcia Passwordil esinemas
  • Foto: Raul Mee
Silvia Garcia kogemus maailma ühe tuntuma brändi juures näitab, et tarbijad ei mäleta alati seda, mida sa müüsid, vaid mida nad tundsid.

Seotud lood

Uudised
  • 20.01.25, 16:03
Coca-Cola õnneinstituudi endine juht: turundaja olulisimad omadused on empaatia ja uudishimu
Numbrid ja andmed on hädavajalikud, kuid need ei asenda inimlikku empaatiat, ütleb Coca-Cola õnneinstituudi endine juht, vaimse tervise eestkõneleja, juhtimiskoolitaja ning Passwordi üks esinejatest Silvia Garcia.
Uudised
  • 27.03.25, 14:05
GALERII | Password 2025 esimene päev
Juba 26. korda toimuva Eesti suurima turunduskonverentsi Password sai avapaugu Kultuurikatlas tähendusrikkalt just 26. märtsil.
Uudised
  • 09.12.24, 07:00
Hea turundaja teab, mis inimesi õnnelikuks teeb
Positiivsete emotsioonide loomine pole mitte ainult võimalik, vaid ka hädavajalik – eriti ajal, mil õnne ja tähenduse otsimine on muutunud olulisemaks kui kunagi varem, märkis EssenceMediacomi tegevjuht Olga Peresild.
Uudised
  • 31.03.25, 15:33
Igavad reklaamid on valik – halb valik
Miks me endiselt loome reklaame, mida inimesed lihtsalt ei taha näha, küsis OMD Latvia tegevjuht Vadims Barisons Passwordi konverentsil valjult – ja täiesti õigustatult.
Uudised
  • 14.02.25, 13:11
Õpi siit: 10 kõige naljakamat sõbrapäeva reklaami
Sõbrapäev on enamasti seotud suurte romantiliste žestide ja armsate hetkede tähistamisega, kuid sellel pühal on ka kergem ja lõbusam pool, mida paljud brändid on oskuslikult ära kasutanud – huumor.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele