• 10.04.25, 11:06

Õnnetunne kui müügivahend: Coca-Cola õppetund

Andmed on oluline alguspunkt, kuid tõeliselt mõjus turundus sünnib emotsioonist, märkis endine Coca-Cola Happiness Institute’i globaalne direktor Silvia Garcia hiljutisel Passwordi konverentsil.
Coca-Cola Happiness Institute’i globaalne direktor Silvia Garcia Passwordil esinemas
  • Coca-Cola Happiness Institute’i globaalne direktor Silvia Garcia Passwordil esinemas
  • Foto: Raul Mee
Silvia Garcia kogemus maailma ühe tuntuma brändi juures näitab, et tarbijad ei mäleta alati seda, mida sa müüsid, vaid mida nad tundsid.

Seotud lood

Uudised
  • 20.01.25, 16:03
Coca-Cola õnneinstituudi endine juht: turundaja olulisimad omadused on empaatia ja uudishimu
Numbrid ja andmed on hädavajalikud, kuid need ei asenda inimlikku empaatiat, ütleb Coca-Cola õnneinstituudi endine juht, vaimse tervise eestkõneleja, juhtimiskoolitaja ning Passwordi üks esinejatest Silvia Garcia.
Uudised
  • 27.03.25, 14:05
GALERII | Password 2025 esimene päev
Juba 26. korda toimuva Eesti suurima turunduskonverentsi Password sai avapaugu Kultuurikatlas tähendusrikkalt just 26. märtsil.
Uudised
  • 09.12.24, 07:00
Hea turundaja teab, mis inimesi õnnelikuks teeb
Positiivsete emotsioonide loomine pole mitte ainult võimalik, vaid ka hädavajalik – eriti ajal, mil õnne ja tähenduse otsimine on muutunud olulisemaks kui kunagi varem, märkis EssenceMediacomi tegevjuht Olga Peresild.
Uudised
  • 31.03.25, 15:33
Igavad reklaamid on valik – halb valik
Miks me endiselt loome reklaame, mida inimesed lihtsalt ei taha näha, küsis OMD Latvia tegevjuht Vadims Barisons Passwordi konverentsil valjult – ja täiesti õigustatult.
Töökuulutused
  • 12.09.25, 14:18
ERSO otsib maine- ja kommunikatsioonijuhti
Kandideerima ootame kuni 20. septembrini

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele