• 04.07.25, 11:13

Juuli 2025 turundusmaastikul

Kui juuni keskendus hoo kogumisele, siis juuli toob fookusesse tähenduse.
Juuli 2025 turundusmaastikul
  • Foto: Freepik
Tehisintellekt areneb kiiresti, aga see ei tähenda, et võiksime ise „roolist lahti lasta“, vastasel juhul riskivad brändid mitte mõju, vaid müra võimendamisega.

Seotud lood

Uudised
  • 09.06.25, 06:30
Juuni 2025 turundusmaastikul
Selle kuu tähelepanu pälvivad turundusvõtted tulenevad kõik ühest põhimõttelisest muutusest: turundus liigub kiiresti süsteemitasandi mõtlemise suunas.
Uudised
  • 05.05.25, 11:23
Mai 2025 turundusmaastikul
Praegu on suurepärane aeg meenutada, et kasv ei tähenda ainult rohkem tegemist, vaid paremini tegemist. Täpsus ja hing. Andmed ja sisetunne. Kui suudad selle tasakaalu leida, ei tee sa lihtsalt turundust – sa lood midagi püsivat.
Uudised
  • 15.05.25, 15:45
Üllatav trend: AI kasutamise kasvu ostlemisel veavad vanemaealised
Eesti inimeste seas on tehisintellekti kasutamine ostlemisel aastaga pea poole võrra kasvanud, selgus finantstehnoloogiaplatvormi Adyen 2025. aasta kaubandusuuringust.
Uudised
  • 13.05.25, 10:41
Turundustehnoloogia turg plahvatab – kas ettevõtted suudavad sammu pidada?
Kiire digitaalne transformatsioon ja tehisintellektil põhinevate turundustööriistade kasutuselevõtt kasvatab turundustehnoloogia turu väärtust seitsme aastaga kolmekordselt.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele