• 05.05.25, 11:23

Mai 2025 turundusmaastikul

Praegu on suurepärane aeg meenutada, et kasv ei tähenda ainult rohkem tegemist, vaid paremini tegemist. Täpsus ja hing. Andmed ja sisetunne. Kui suudad selle tasakaalu leida, ei tee sa lihtsalt turundust – sa lood midagi püsivat.
Mai 2025 turundusmaastikul
  • Foto: Freepik
Mai algus toob endaga turundusmaailma kaasa uue energia. Siin on ülevaade sellest, mis hetkel kõige enam esile kerkib.

Seotud lood

Uudised
  • 02.05.25, 07:55
Mark Zuckerberg kuulutas reklaamitööstusele sõja
Ta kirjeldas tulevikku, kus ettevõtted esitavad Metale vaid oma eesmärgid ja pangakonto andmed, ning ülejäänu – alates reklaamide loomisest kuni sihtimiseni – teostab tehisintellekt.
Uudised
  • 21.04.25, 12:45
Digiturundus aprillis 2025: Google, Meta ja TikTok löövad kaardipaki sassi
Aprill on digiturunduses saabunud tormiliste murrangutena – agentuurid teevad kannapöördeid, brändid hindavad oma strateegiad ümber ja sisuloojad haistavad uusi võimalusi.
Uudised
  • 28.04.25, 09:47
Kõige elamuslikumad kampaaniad 2025
Ettevõtetel ei piisa enam pelgalt oma sõnumi edastamisest, sest tarbijad ootavad enamat – elamust. Just seetõttu ongi kõikehaarav ehk elamuslik turundus brändide ellujäämisvõitluses hädavajalikuks muutumas.
Uudised
  • 10.03.25, 12:06
Meta 2025. aastal: peamised muudatused ja soovitused
2025. aastal plaanib Meta ellu viia märkimisväärseid muudatusi, mis muudavad ettevõtete senist lähenemist digiturundusele, sh sisu levitamist, reklaamide sihtimist, kasutajate kaasamist ja palju muud.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele