Digiturundus aprillis 2025: Google, Meta ja TikTok löövad kaardipaki sassi
Aprill on digiturunduses saabunud tormiliste murrangutena – agentuurid teevad kannapöördeid, brändid hindavad oma strateegiad ümber ja sisuloojad haistavad uusi võimalusi.
Pane end valmis sisse ahmima värskeid nippe, sest juba 28. mail leiab eriti loovas keskkonnas, Tallinna loomaaia keskkonnahariduskeskuses, aset sotsiaalmeedia konverents.
Eelmisel aastal veetsid internetikasutajad üle maailma keskmiselt 6 tundi ja 38 minutit päevas veebis surfates. See moodustab peaaegu kolmandiku inimese ärkvelolekuajast.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.