Ettevõtetel ei piisa enam pelgalt oma sõnumi edastamisest, sest tarbijad ootavad enamat – elamust. Just seetõttu ongi kõikehaarav ehk elamuslik turundus brändide ellujäämisvõitluses hädavajalikuks muutumas.
Kõikehaarav või ka elamuslik turundus (Immersive Marketing) on liit- ja virtuaalreaalsuse ning tehisintellekti kombinatsioon, mis suudab luua unustamatuid brändikogemusi. Ajastul, mil tarbijad ootavad kaasatust ja interaktiivsust, ei paista traditsioonilistest turundusviisidest enam piisavat.
Eesti suurim postiteenuste ettevõte postitas 4. aprillil oma Instagrami kontole reel’i, mis tekitas Eesti turunduskogukonnas elevust ja elavat arutelu ning mis on nüüdseks sotsiaalmeediast ka eemaldatud.
Saatesarjas „Password: Make Marketing Fun Again“ keskendume turunduse emotsionaalsele poolele ja loovusele. Arutame, kuidas huumor, julgus ja selged sõnumid brändide edu mõjutavad.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.