Ta kirjeldas tulevikku, kus ettevõtted esitavad Metale vaid oma eesmärgid ja pangakonto andmed, ning ülejäänu – alates reklaamide loomisest kuni sihtimiseni – teostab tehisintellekt.
Pole mingi saladus, et reklaamitööstus seisavad tehisintellekti tõttu suure pöörde ees. Üks põhjusi, miks suured platvormifirmad (nagu Google ja Meta) nii palju foto- ja videoloome arendamisse panustavad, on see, et nad teavad: esimesed suured kasutajad on just nende platvormidel reklaamijad. Aga keegi pole seda seni nii otse välja öelnud nagu Meta tegevjuht Mark Zuckerberg just tegi.
Kuna nii Apple kui Facebooki emafirma Meta on tarbijaid ja Euroopa Liitu ninapidi vedanud, siis otsustas Euroopa Komisjon neid vastavalt 500 ja 200 miljoni euroga trahvida.
Aprill on digiturunduses saabunud tormiliste murrangutena – agentuurid teevad kannapöördeid, brändid hindavad oma strateegiad ümber ja sisuloojad haistavad uusi võimalusi.
Turundustööstusel tasub arvestada, et Z-põlvkond ei esinda mitte üksnes tulevasi tarbijaid, vaid paljud neist on juba täna ostujõulised ja valmis kulutama.