Eesti inimeste seas on tehisintellekti kasutamine ostlemisel aastaga pea poole võrra kasvanud, selgus finantstehnoloogiaplatvormi Adyen 2025. aasta kaubandusuuringust.
Eestis – ja veel 27 riigis – läbi viidud uuringust selgus, et ühtekokku kolmandik eestlastest kasutab ostlemisel tehisintellekti ning seda eelkõige ostude sooritamise lihtsamaks muutmiseks. Kogemused on seejuures pigem positiivsed: 56% tehisintellekti kasutajatest tõid välja, et AI on kasulik näiteks selleks, et leida inspiratsiooni riiete, toidu ja muude toodete valimisel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Otsingufunktsiooni uuendus on osa OpenAI pingutustest konkureerida rivaali Google’iga, kelle jaoks on veebipoodlemine üks tähtsamaid ärivaldkondi.
Täna tähistatakse ülemaailmset ligipääsetavuse teadlikkuse päeva, mis toob fookusesse kõigile sobiva keskkonna loomise.
Kuigi digitaalsete modellide kasutamine on veel katsetamisjärgus, viitab see siiski laiemale muutusele, kus tehnoloogia toetab loovust, sisu saab olla korraga nii kiire kui läbimõeldud ning päris inimesed jäävad (loodetavasti) kogemuse keskmesse.
Kui botipersoonad muutuvad veebis normiks, kas kasutajad saavad siis ikka veel usaldada seda, mida nad sotsiaalmeedias näevad?
Otsime oma meeskonda Baltikumi ja Skandinaavia müügijuhti, kes uue eksklusiivse toote müüki nendes piirkondades edendaks. 98% toote tarbijatest on sellele positiivset tagasisidet andnud, seega on tegu tootega, millel on tugev potentsiaal laiemaks eduks.