• 15.05.25, 15:45

Üllatav trend: AI kasutamise kasvu ostlemisel veavad vanemaealised

Eesti inimeste seas on tehisintellekti kasutamine ostlemisel aastaga pea poole võrra kasvanud, selgus finantstehnoloogiaplatvormi Adyen 2025. aasta kaubandusuuringust.
Üllatav trend: AI kasutamise kasvu ostlemisel veavad vanemaealised
  • Foto: Unsplash
Eestis – ja veel 27 riigis – läbi viidud uuringust selgus, et ühtekokku kolmandik eestlastest kasutab ostlemisel tehisintellekti ning seda eelkõige ostude sooritamise lihtsamaks muutmiseks. Kogemused on seejuures pigem positiivsed: 56% tehisintellekti kasutajatest tõid välja, et AI on kasulik näiteks selleks, et leida inspiratsiooni riiete, toidu ja muude toodete valimisel.

Seotud lood

Uudised
  • 14.05.25, 11:05
ChatGPT muutub ostugiidiks
Otsingufunktsiooni uuendus on osa OpenAI pingutustest konkureerida rivaali Google’iga, kelle jaoks on veebipoodlemine üks tähtsamaid ärivaldkondi.
Uudised
  • 15.05.25, 12:52
Ligipääsetavus ei ole erivajadus, vaid inimõigus
Täna tähistatakse ülemaailmset ligipääsetavuse teadlikkuse päeva, mis toob fookusesse kõigile sobiva keskkonna loomise.
Uudised
  • 12.05.25, 14:17
Sisuloome kiiruse uus tase: Zalando võtab kasutusele digitaalsed modellid
Kuigi digitaalsete modellide kasutamine on veel katsetamisjärgus, viitab see siiski laiemale muutusele, kus tehnoloogia toetab loovust, sisu saab olla korraga nii kiire kui läbimõeldud ning päris inimesed jäävad (loodetavasti) kogemuse keskmesse.
Uudised
  • 13.03.25, 09:25
Tehisintellekt, reklaam ja autentsus: võitlus sotsiaalmeedia robotitega
Kui botipersoonad muutuvad veebis normiks, kas kasutajad saavad siis ikka veel usaldada seda, mida nad sotsiaalmeedias näevad?
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele