Üllatav trend: AI kasutamise kasvu ostlemisel veavad vanemaealised
Eesti inimeste seas on tehisintellekti kasutamine ostlemisel aastaga pea poole võrra kasvanud, selgus finantstehnoloogiaplatvormi Adyen 2025. aasta kaubandusuuringust.
Eestis – ja veel 27 riigis – läbi viidud uuringust selgus, et ühtekokku kolmandik eestlastest kasutab ostlemisel tehisintellekti ning seda eelkõige ostude sooritamise lihtsamaks muutmiseks. Kogemused on seejuures pigem positiivsed: 56% tehisintellekti kasutajatest tõid välja, et AI on kasulik näiteks selleks, et leida inspiratsiooni riiete, toidu ja muude toodete valimisel.
Kuigi digitaalsete modellide kasutamine on veel katsetamisjärgus, viitab see siiski laiemale muutusele, kus tehnoloogia toetab loovust, sisu saab olla korraga nii kiire kui läbimõeldud ning päris inimesed jäävad (loodetavasti) kogemuse keskmesse.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.