Sisuloome kiiruse uus tase: Zalando võtab kasutusele digitaalsed modellid
Kuigi digitaalsete modellide kasutamine on veel katsetamisjärgus, viitab see siiski laiemale muutusele, kus tehnoloogia toetab loovust, sisu saab olla korraga nii kiire kui läbimõeldud ning päris inimesed jäävad (loodetavasti) kogemuse keskmesse.
Mood muutub kiiresti – ja sama kiiresti muutuvad ka klientide ootused. Trend võib tekkida üleöö ning võime reageerida kvaliteetse ja asjakohase sisuga muutub üha olulisemaks. Traditsioonilised tootmisviisid jäävad sageli sellele tempole alla, eriti siis, kui on vaja kiiresti reageerida näiteks mikrosuundumustele.
Ta kirjeldas tulevikku, kus ettevõtted esitavad Metale vaid oma eesmärgid ja pangakonto andmed, ning ülejäänu – alates reklaamide loomisest kuni sihtimiseni – teostab tehisintellekt.
Killustunud meediaväli, sõnumitulv, globaalsed ja kohalikud kriisid, regulatsioonid, tehisintellekt, mulliefekt, üha polariseerunumad väärtused, infomoonutused ja süvenevad poliitilised pinged, nimetas Milttoni ärisuuna juht Varpu Varpela märksõnadena käesolevaks aastaks.
Praegu on suurepärane aeg meenutada, et kasv ei tähenda ainult rohkem tegemist, vaid paremini tegemist. Täpsus ja hing. Andmed ja sisetunne. Kui suudad selle tasakaalu leida, ei tee sa lihtsalt turundust – sa lood midagi püsivat.
Eesti suurim postiteenuste ettevõte postitas 4. aprillil oma Instagrami kontole reel’i, mis tekitas Eesti turunduskogukonnas elevust ja elavat arutelu ning mis on nüüdseks sotsiaalmeediast ka eemaldatud.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.