• 06.05.25, 10:00

Soome eksperdid 2025. aasta turundustrendidest: tee vähem, aga tähendusrikkamalt

Killustunud meediaväli, sõnumitulv, globaalsed ja kohalikud kriisid, regulatsioonid, tehisintellekt, mulliefekt, üha polariseerunumad väärtused, infomoonutused ja süvenevad poliitilised pinged, nimetas Milttoni ärisuuna juht Varpu Varpela märksõnadena käesolevaks aastaks.
Soome eksperdid 2025. aasta turundustrendidest: tee vähem, aga tähendusrikkamalt
  • Foto: Freepik
Rühm Soome turundustippe arutles aasta alul selle üle, mis käesoleval aastal turunduses juhtuma hakkab. Nende tähelepanekud tõid esile tehisintellekti arengu, kliendi parema mõistmise, brändi ehitamise ja tarbijakäitumise muutused. Nüüd, mil 2025. aasta on peaaegu poole peal, saame juba hinnata, millised neist ennustustest täppi on läinud ja millel tasuks jätkuvalt silma peal hoida.

Seotud lood

Uudised
  • 21.04.25, 12:45
Digiturundus aprillis 2025: Google, Meta ja TikTok löövad kaardipaki sassi
Aprill on digiturunduses saabunud tormiliste murrangutena – agentuurid teevad kannapöördeid, brändid hindavad oma strateegiad ümber ja sisuloojad haistavad uusi võimalusi.
Uudised
  • 28.04.25, 09:47
Kõige elamuslikumad kampaaniad 2025
Ettevõtetel ei piisa enam pelgalt oma sõnumi edastamisest, sest tarbijad ootavad enamat – elamust. Just seetõttu ongi kõikehaarav ehk elamuslik turundus brändide ellujäämisvõitluses hädavajalikuks muutumas.
Uudised
  • 08.04.25, 14:45
Nutikam sisu, kõvem tulemus: kohtume sotsiaalmeedia konverentsil!
Pane end valmis sisse ahmima värskeid nippe, sest juba 28. mail leiab eriti loovas keskkonnas, Tallinna loomaaia keskkonnahariduskeskuses, aset sotsiaalmeedia konverents.
Uudised
  • 11.04.25, 12:03
TikToki parimad formaadid, mõõdikud ja tavad just praegusel ajahetkel
TikToki pöörane populaarsuse kasv on muutnud selle vaieldamatuks jõuks digiturunduse maailmas ning selle kasutajaskonna kasv ei näita seni ka mingeid raugemise märke.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele