• 03.07.25, 12:23

Eesti Post pani oranžile värvile käpa peale

Eesti Post, tuntud peamiselt Omniva brändi alt, on Patendiametis registreerinud üksnes oranžist toonist koosneva kaubamärgi.
Eesti Post pani oranžile värvile käpa peale
  • Foto: andmebaas.epa.ee
Tegu on Eestis haruldase juhtumiga, kus üks värv on saanud monopoolse kaubamärgiõiguse. Eesti Postil on nüüd õigus keelata konkurentidel oranži oma toodetel ja teenustel kasutada.

Seotud lood

Uudised
  • 09.04.25, 13:46
Omniva animeeritud sotsiaalmeedia postitus kompas halli ala piire
Omniva otsustas postituse maha võtta
Eesti suurim postiteenuste ettevõte postitas 4. aprillil oma Instagrami kontole reel’i, mis tekitas Eesti turunduskogukonnas elevust ja elavat arutelu ning mis on nüüdseks sotsiaalmeediast ka eemaldatud.
Uudised
  • 25.03.25, 11:56
Omniva saab uue kommunikatsioonijuhi
Alates 3. aprillist asub Eesti Post ASi ehk Omniva kommunikatsioonijuhi kohale Madiken Oja.
Uudised
  • 06.03.25, 09:11
Patendiamet kuulutas välja parimad kaubamärgid ja disainid
2024. aasta silmapaistvaimaks kaubamärgiks valiti magneesiumivee tootjale Lumiorav OÜ kuuluv kaubamärk „Lumiorava“. Aasta disaini tiitli viis koju innovaatiline kelk Snoller, millega saab liikuda nii lumel kui asfaldil.
Uudised
  • 17.04.25, 13:19
NOËP ja Hispaania ettevõte vaidlevad kaubamärgi üle
Tuntud Eesti muusiku NOËP Euroopa Liidus registreerimiseks esitatud kaubamärk on sattunud vastasseisu Hispaania ettevõtte varasemate kaubamärkidega. Ettevõtjatele on antud mai lõpuni aega omavahel kokkuleppele jõuda.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele