• 25.06.25, 12:17

Turundustulemuste tõlgendamise lõksud: miks me veel ikka tervikpilti ei näe?

Turunduses on mõõtmine saanud omamoodi religiooniks – kui midagi ei mõõdeta, pole seda justkui olnudki, tõdeb Intense growth HUB’i juhatuse liige Anna-Liisa Laas.
Intense growth HUB’i juhatuse liige Anna-Liisa Laas
  • Intense growth HUB’i juhatuse liige Anna-Liisa Laas
Kasutame erinevaid tööriistu ja lähenemisi: Google Analytics, Instar Analytics, sotsiaalmeedia platvormide statistika, järeluuringute andmebaas, ökonomeetriline mudeldamine… Kuid kui hästi üks või teine tööriist meil tegelikult mõista aitab, mis töötab ja miks?

Seotud lood

Uudised
  • 03.06.25, 11:07
Tulemuste mõõtmine turunduses – miks, kuidas ja kellele?
Tänapäeva turunduskeskkond on kiire, konkurentsitihe ja pidevas muutumises. Selleks, et turundus ei muutuks pelgalt kulureaks ettevõtte eelarves, vaid oleks arengut toetav strateegiline tööriist, tuleb igat tegevust hinnata objektiivsete andmete põhjal, kirjutab KOMM Agentuuri looja Regina Soop.
Uudised
  • 07.05.25, 08:46
5 moodust, kuidas killustunud meediamaastikul kasvada
Äärmiselt turbulentsetel aegadel õnnestuvad need turundajad, kes mõistavad tarbijate eelistusi, kasutavad andmepõhist lähenemist ja loovad teadlikult brändi eelistust, selgub Kantari uuringust.
Uudised
  • 24.01.25, 15:07
Turundusanalüütika suurim risk on täpne vastus valele küsimusele
23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil esinenud äriökonomisti Dr. Grace Kite sõnul peaksime analüütikas püüdlema selle poole, et alustada kvaliteetse küsimusega ning liikuda otse selge ja täpse vastuseni.
Uudised
  • 23.05.25, 10:56
Kuidas väikeettevõtjana sotsiaalmeediat tõhusalt hallata?
Sinu aeg on väärtuslik, aga sama väärtuslik on ka sotsiaalmeedia. Siin on, mida väikeettevõtjad vajavad, et edukalt veebipublikut kaasata.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele