• 23.05.25, 10:56

Kuidas väikeettevõtjana sotsiaalmeediat tõhusalt hallata?

Sinu aeg on väärtuslik, aga sama väärtuslik on ka sotsiaalmeedia. Siin on, mida väikeettevõtjad vajavad, et edukalt veebipublikut kaasata.
Kuidas väikeettevõtjana sotsiaalmeediat tõhusalt hallata?
  • Foto: Unsplash
Sotsiaalmeedia turundus on väike- ja keskmise suurusega ettevõtete (VKE) jaoks väärtuslik viis uute klientide ja sihtrühmadeni jõudmiseks, bränditeadlikkuse suurendamiseks ning isegi e-kaubanduse müügi kasvatamiseks – seda kõike väga väikeste kuludega.

Seotud lood

Uudised
  • 23.05.25, 09:37
5 trendi, mis praegu vaba aja ja meelelahutuse valdkonda kujundavad
„Laps-täiskasvanud“ kujundavad ümber mänguasjaturgu, sotsiaalsed sidemed soodustavad liikumisharrastust ning Z-generatsioon muudab põhjalikult sisutarbimise mustreid.
Uudised
  • 08.04.25, 14:45
Nutikam sisu, kõvem tulemus: kohtume sotsiaalmeedia konverentsil!
Pane end valmis sisse ahmima värskeid nippe, sest juba 28. mail leiab eriti loovas keskkonnas, Tallinna loomaaia keskkonnahariduskeskuses, aset sotsiaalmeedia konverents.
Uudised
  • 29.04.25, 10:35
Mikromõjutajad: võti turundusstrateegia järgmisele tasemele viimiseks
Kuigi mikromõjutajatel ei pruugi olla miljoneid jälgijaid, suudavad nad luua sidemeid nišipublikuga viisil, mida suuremad kontod ei suuda.
Uudised
  • 07.05.25, 08:46
5 moodust, kuidas killustunud meediamaastikul kasvada
Äärmiselt turbulentsetel aegadel õnnestuvad need turundajad, kes mõistavad tarbijate eelistusi, kasutavad andmepõhist lähenemist ja loovad teadlikult brändi eelistust, selgub Kantari uuringust.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele