• 23.05.25, 09:37

5 trendi, mis praegu vaba aja ja meelelahutuse valdkonda kujundavad

„Laps-täiskasvanud“ kujundavad ümber mänguasjaturgu, sotsiaalsed sidemed soodustavad liikumisharrastust ning Z-generatsioon muudab põhjalikult sisutarbimise mustreid.
5 trendi, mis praegu vaba aja ja meelelahutuse valdkonda kujundavad
  • Foto: Freepik
Traditsiooniliste meelelahutuspiiride hägustumine loob vaba aja ja meelelahutuse valdkonnas uusi väljakutseid ja võimalusi – WARCi värske analüüs toob esile, et inimeste vaatamisharjumused muutuvad, sotsiaalne suhtlus laieneb traditsioonilistest tegevustest kaugemale ning tariifioht püsib. Nende arengutega kaasas käimine on brändidele ülioluline, et ära kasutada uusi võimalusi, täita tarbijate ootusi ja säilitada konkurentsivõime.

Seotud lood

Uudised
  • 15.05.25, 15:45
Üllatav trend: AI kasutamise kasvu ostlemisel veavad vanemaealised
Eesti inimeste seas on tehisintellekti kasutamine ostlemisel aastaga pea poole võrra kasvanud, selgus finantstehnoloogiaplatvormi Adyen 2025. aasta kaubandusuuringust.
Uudised
  • 13.05.25, 10:41
Turundustehnoloogia turg plahvatab – kas ettevõtted suudavad sammu pidada?
Kiire digitaalne transformatsioon ja tehisintellektil põhinevate turundustööriistade kasutuselevõtt kasvatab turundustehnoloogia turu väärtust seitsme aastaga kolmekordselt.
Uudised
  • 07.05.25, 08:46
5 moodust, kuidas killustunud meediamaastikul kasvada
Äärmiselt turbulentsetel aegadel õnnestuvad need turundajad, kes mõistavad tarbijate eelistusi, kasutavad andmepõhist lähenemist ja loovad teadlikult brändi eelistust, selgub Kantari uuringust.
Uudised
  • 06.05.25, 10:00
Soome eksperdid 2025. aasta turundustrendidest: tee vähem, aga tähendusrikkamalt
Killustunud meediaväli, sõnumitulv, globaalsed ja kohalikud kriisid, regulatsioonid, tehisintellekt, mulliefekt, üha polariseerunumad väärtused, infomoonutused ja süvenevad poliitilised pinged, nimetas Milttoni ärisuuna juht Varpu Varpela märksõnadena käesolevaks aastaks.
Töökuulutused
  • 27.08.25, 12:57
OMD otsib uut meediastrateegi-kliendihaldurit
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele