23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil esinenud äriökonomisti Dr. Grace Kite sõnul peaksime analüütikas püüdlema selle poole, et alustada kvaliteetse küsimusega ning liikuda otse selge ja täpse vastuseni.

- Tunnustatud äriökonomist ning Magic Numbers’i ja Magic Works’i asutaja Dr. Grace Kite Foto: Raul Mee
Dr. Grace Kite esitas alustuseks provokatiivse väite: „Andmed on huvitavad, aga kasutud.“ Reklaamilegendi Sir John Hegarty sõnadele tuginedes märkis ta, et andmed saavad hinnata ideede tugevust, kuid üksnes loovus suudab avastada lahendusi ja konkurentsieeliseid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
23. jaanuaril toimus Tallinnas Filmimuuseumis Baltikumi esimene turundusanalüütika konverents, mis tõi kokku täismaja oma ala asjatundjatest ning lavatäie valdkonna tipptegijaid, keda muidu siin piirkonnas esinemas ei näe.
23. jaanuaril 2025 toimub Filmimuuseumis Baltikumi esimene turundusanalüütika konverents, kus lavale astuvad valdkonna tipptegijad, keda muidu siin piirkonnas esinemas ei näe.
Kuna ökonomeetria kulu vähenenud, siis on selle kättesaadavus paranenud ja see on edukalt kasutatav ka väiksemates regioonides, kinnitab 23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil üles astuv Analytical Alley kaasasutaja Karl Mattias Õige.
Enne andmete kogumist tuleks paika panna soov ja eesmärk, mis peaks sündima pärast nende andmete kogumist, soovitab Analytical Alley kaasasutaja Karl Mattias Õige.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.