• 28.11.24, 14:39

Karl Mattias Õige: andmed üksinda on kõigest numbrid

Enne andmete kogumist tuleks paika panna soov ja eesmärk, mis peaks sündima pärast nende andmete kogumist, soovitab Analytical Alley kaasasutaja Karl Mattias Õige.
Analytical Alley kaasasutaja ja üks turundusanalüütika konverentsi esinejaid Karl Mattias Õige
  • Analytical Alley kaasasutaja ja üks turundusanalüütika konverentsi esinejaid Karl Mattias Õige Foto: Analytical Alley
23. jaanuaril 2025 toimub Filmimuuseumis Baltikumi esimene turundusanalüütika konverents, kus lavale astuvad valdkonna tipptegijad nii Eestist kui välisriikidest, teiste seas ka Analytical Alley kaasasutaja Karl Mattias Õige.

Seotud lood

Uudised
  • 09.10.24, 06:06
Analytical Alley ja Best Marketing esitlevad: Baltikumi esimene turundusanalüütika konverents
23. jaanuaril 2025 toimub Filmimuuseumis Baltikumi esimene turundusanalüütika konverents, kus lavale astuvad valdkonna tipptegijad, keda muidu siin piirkonnas esinemas ei näe.
Uudised
  • 13.03.24, 11:23
Eksperdid: brändi panus äritegevusse tundub sageli ebaselge
Analytical Alley juhi Tanel Rebase ja Initiative’i turu-uuringute projektijuhi Kadri Tirsi sõnul on üks brändi arendamise levinumaid väljakutseid leida mõõdikud, mis seostaksid selgelt brändi turundustegevused ettevõtte finantstulemustega.
Uudised
  • 06.02.24, 10:32
Analytical Alley kaasas 700 000 eurot
Tehisintellektil põhinev tehnoloogiaettevõte Analytical Alley, mis aitab ettevõtetel mõista, kuidas turundustegevusi võimalikult kasumlikult planeerida, kaasas 700 000 eurot. 15-liikmeline tiim tegutseb juba kogu Baltikumis ja pürib sel aastal Euroopa turgudele.
Uudised
  • 31.05.23, 14:24
Initiative ja Analytical Alley kergitasid tänuõhtul loori uuelt meediastrateegiate loomise töövahendilt
Initiative'il on kombeks kevaditi oma tänaseid ja ka endisi kliente ning koostööpartnereid usalduse eest tänada. Nii veedeti 25. mail Initiative'i (töö)klubis meeleolukas õhtu, kus muu hulgas tutvustati siinses regioonis unikaalset AI baasil töötavat meediastrateegiate loomise töövahendit ja räägiti cultural branding'u võludest.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele