• 28.11.24, 14:39

Karl Mattias Õige: andmed üksinda on kõigest numbrid

Enne andmete kogumist tuleks paika panna soov ja eesmärk, mis peaks sündima pärast nende andmete kogumist, soovitab Analytical Alley kaasasutaja Karl Mattias Õige.
Analytical Alley kaasasutaja ja üks turundusanalüütika konverentsi esinejaid Karl Mattias Õige
  • Analytical Alley kaasasutaja ja üks turundusanalüütika konverentsi esinejaid Karl Mattias Õige Foto: Analytical Alley
23. jaanuaril 2025 toimub Filmimuuseumis Baltikumi esimene turundusanalüütika konverents, kus lavale astuvad valdkonna tipptegijad nii Eestist kui välisriikidest, teiste seas ka Analytical Alley kaasasutaja Karl Mattias Õige.

Seotud lood

Uudised
  • 09.10.24, 06:06
Analytical Alley ja Best Marketing esitlevad: Baltikumi esimene turundusanalüütika konverents
23. jaanuaril 2025 toimub Filmimuuseumis Baltikumi esimene turundusanalüütika konverents, kus lavale astuvad valdkonna tipptegijad, keda muidu siin piirkonnas esinemas ei näe.
Uudised
  • 10.12.24, 12:22
Knowit: surve iga turundusele kulutatud euro õigustamisele kasvab
Eelarvekärbete taustal on muutunud oluliseks näidata käegakatsutavat tulu kõikidelt turundusinvesteeringutelt, leiavad 23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil esinevad Knowit’i brändi- ja äristrateegia asepresident Elisabeth Taranger ning vanemnõustaja Maria Nikitina.
Uudised
  • 09.12.24, 12:36
Paavo Truu usub turunduse väikeste võitude suurde mõjusse
Turunduses tuleks pingutada väikeste võitude nimel, mille käigus saab ise õppida ning saavutada ka usalduse „kurjade“ finantsistide silmis, tõi välja Coop Panga finantsjuht Paavo Truu.
Uudised
  • 06.02.24, 10:32
Analytical Alley kaasas 700 000 eurot
Tehisintellektil põhinev tehnoloogiaettevõte Analytical Alley, mis aitab ettevõtetel mõista, kuidas turundustegevusi võimalikult kasumlikult planeerida, kaasas 700 000 eurot. 15-liikmeline tiim tegutseb juba kogu Baltikumis ja pürib sel aastal Euroopa turgudele.
  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele