• 03.06.25, 11:07

Tulemuste mõõtmine turunduses – miks, kuidas ja kellele?

Tänapäeva turunduskeskkond on kiire, konkurentsitihe ja pidevas muutumises. Selleks, et turundus ei muutuks pelgalt kulureaks ettevõtte eelarves, vaid oleks arengut toetav strateegiline tööriist, tuleb igat tegevust hinnata objektiivsete andmete põhjal, kirjutab KOMM Agentuuri looja Regina Soop.
Tulemuste mõõtmine turunduses – miks, kuidas ja kellele?
  • Foto: Maris Soobik
Meil on täna ligipääs tohutule hulgale andmetele, mis pakuvad väärtuslikku infot kampaaniate ja muu tähtsa toimimise kohta. Ja mis veelgi parem, kliki kaugusel on hulgaliselt tööriistu, mis aitavad seda infot reaalajas jälgida ning tegutsemiseks kasutada.

Seotud lood

Uudised
  • 23.05.25, 10:56
Kuidas väikeettevõtjana sotsiaalmeediat tõhusalt hallata?
Sinu aeg on väärtuslik, aga sama väärtuslik on ka sotsiaalmeedia. Siin on, mida väikeettevõtjad vajavad, et edukalt veebipublikut kaasata.
Uudised
  • 06.05.25, 10:00
Soome eksperdid 2025. aasta turundustrendidest: tee vähem, aga tähendusrikkamalt
Killustunud meediaväli, sõnumitulv, globaalsed ja kohalikud kriisid, regulatsioonid, tehisintellekt, mulliefekt, üha polariseerunumad väärtused, infomoonutused ja süvenevad poliitilised pinged, nimetas Milttoni ärisuuna juht Varpu Varpela märksõnadena käesolevaks aastaks.
Uudised
  • 21.04.25, 12:45
Digiturundus aprillis 2025: Google, Meta ja TikTok löövad kaardipaki sassi
Aprill on digiturunduses saabunud tormiliste murrangutena – agentuurid teevad kannapöördeid, brändid hindavad oma strateegiad ümber ja sisuloojad haistavad uusi võimalusi.
Uudised
  • 24.01.25, 15:07
Turundusanalüütika suurim risk on täpne vastus valele küsimusele
23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil esinenud äriökonomisti Dr. Grace Kite sõnul peaksime analüütikas püüdlema selle poole, et alustada kvaliteetse küsimusega ning liikuda otse selge ja täpse vastuseni.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele