• 30.05.25, 12:13

Jan Uuspõlluga brändisaadikuks olemisest – huumorikalt muidugi!

Kui näitleja Jan Uuspõld lavale astub – olgu see teatrilaval või reklaamis –, sünnib midagi äratuntavat. Midagi, mis puudutab inimesi rohkem kui lihtsalt loosung.
Jan Uuspõlluga brändisaadikuks olemisest – huumorikalt muidugi!
  • Foto: Raul Mee
Möödunud Passwordi konverentsil pidas Mart Normet Jan Uuspõlluga maha tummise vestluse teemal „Kuulsused turunduses – riskid ja võimalused.“
Huumor kui turunduskeel
Kohe vestluse alul sai selgeks, et Uuspõllul pole plaanis rääkida brändidest ainult tõsimeeli. Tema varasemad reklaamitööd pälvisid osalejatelt äratundmist ja hoogsat kaasaelamist. Normet kommenteeris seda hetke muigega: „Kui reklaam töötab nii, et inimesed räägivad sellest aastaid hiljem, siis on turundus oma töö teinud.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 28.05.25, 10:03
Kellele kuulub inimeste usaldus?
Mõjuisikuturundus on tänapäeval üks kõige toimivamaid ja kiiremini arenevaid valdkondi. Brändid, kes soovivad tarbijatega lähedasemat sidet luua, ei piirdu enam traditsioonilise reklaamiga, vaid kaasavad sisuloojaid, kellel on usaldusväärne ja lojaalne jälgijaskond. Milleks ehitada ise uut kogukonda, kui kellelgi on see töö juba tehtud?
Uudised
  • 28.02.25, 10:16
Mis takistab töötajaid brändisaadikuks hakkamast?
Mitte iga töötaja ei tunne end brändisaadikuna mugavalt, kuid teadliku toetusega saab ebakindlusest enesekindlus.
Uudised
  • 05.03.25, 11:52
INTERVJUU | Sisulooja Maria Rannaväli: keeldun olemast pelgalt reklaamtulp
Kui rääkida mõjuisikute koostööst, siis seal tuleb arvestada, et sisulooja on päris inimene ning ei ole mõistlik üritada oma loosungeid ja reegleid talle peale suruda, leiab Maria Rannaväli.
Uudised
  • 07.10.24, 10:09
Ekspert: igaühest võib LinkedInis mõjuisik saada
LinkedIn on Eestis jätkuvalt algfaasis ning seega ei ole keegi sellest „rongist“ ka veel maha jäänud, tõdes Iduettevõtte Saxby asutaja ja LinkedIni ekspert Taavi Lindmaa „Digiturunduse praktikumi“ saates.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Bestmarketing esilehele