LinkedIn on Eestis jätkuvalt algfaasis ning seega ei ole keegi sellest „rongist“ ka veel maha jäänud, tõdes Iduettevõtte Saxby asutaja ja LinkedIni ekspert Taavi Lindmaa „Digiturunduse praktikumi“ saates.

- Iduettevõtte Saxby asutaja ja LinkedIni ekspert Taavi Lindmaa ning saatejuht Priit Kallas Dreamgrowst
- Foto: Äripäev
Taavi Lindmaale teadaolevalt on eestlaste osa LinkedInis hetkel ligikaudu 335 000, kellest kõik ei ole siiski aktiivsed kasutajad. „Viimase poole aastaga on juurde tulnud väga palju eestikeelset sisu, kuid isegi veel praegu alustades on võimalik Eestis üsna lihtsalt oma valdkonnas või mingis konkreetses nišis mõjuisikuks saada,“ kinnitas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.