Enamasti ei ole parimad kandidaadid aktiivselt tööportaalides tööd otsimas – nad on oma ala spetsialistid, kes töötavad juba endale sobivates rollides ja ei külasta igapäevaselt tööotsinguplatvorme. Seetõttu on nutikas lahendus jõuda nende professionaalideni seal, kus nad tegelikult tegutsevad ja oma valdkonna infot ammutavad.
Palgainfo Agentuuri 2024. aasta töötajate aktiivsuse uuringu tulemustest selgub, et iga neljas töötaja (26%) mõtleb sageli töökoha vahetamisele ja tööpakkumistele on avatud enam kui kaks kolmandikku töötajatest (69%). Aktiivselt on praegu parema töökoha otsingul ehk tööportaalides võimalusi sirvimas vaid umbes iga kümnes töötaja (12%). Vaid viiendik töötajatest (19%) ei otsi üldse tööd ega jälgi tööpakkumisi, kuid isegi neist on pooled aeg-ajalt mõelnud töökoha vahetamise peale.
Best Marketing pakub võimaluse jõuda terve sihtrühmani, tuues töökuulutused turundajate, suhtekorraldajate ja loovagentuuride spetsialistide ette nende igapäevases meediakeskkonnas, ilma et nad ise aktiivselt tööd otsiksid.
Sihtgrupp: Best Marketingi lugejaskond koosneb valdkonna võtmetegijatest – turundus- ja müügijuhtidest ning -spetsialistidest, suhtekorraldajatest, meediaplaneerijatest, loovagentuuride spetsialistidest ja meediaettevõtete töötajatest, kes on oma organisatsioonide turundustegevuse ja kampaaniate korraldamise eest vastutavad. Töökuulutuse avaldamine siin tähendab, et teie pakkumine jõuab täpselt nende ekspertideni, kes on suutelised turundusmaastikul suurimat väärtust looma.
Lisavõimalused levitamiseks: Lisaks suurele haardele pakub Best Marketing paindlikke võimalust avaldada töökuulutusi meie uudiskirjades, Facebooki ja LinkedIni postitusena ning võimendada turundajate sihtgrupile ka Facebookis.
Best Marketingi kaudu jõuavad teie tööpakkumised otse nende valdkonna tegijateni, kelle tähelepanu soovite püüda. Siin saavad teie kuulutused nähtavaks just neile, kelle jaoks võib järgmine karjäärisamm olla teie ettevõttes.
Oma töökuulutuse avaldamiseks võta meiega ühendust:
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.