• 01.07.25, 09:08

Veriffi uus turundusdirektor tuleb USAst

Tehnoloogiaettevõttega Veriff liitub turundusdirektor (CMO) Carly Brantz, kes hakkab juhtima Veriffi globaalset turundusstrateegiat.
Veriffi värske turundusdirektor Carly Brantz
  • Veriffi värske turundusdirektor Carly Brantz
  • Foto: Hand-out
Tema eestvedamisel laiendab Veriff oma ülemaailmset kliendibaasi ja tugevdab brändituntust ettevõtte fookusturgudel Ameerika Ühendriikides, Euroopas, Ladina-Ameerikas ja mujal.

Seotud lood

Uudised
  • 18.06.25, 08:45
Hulgimüügiettevõtte Sanitex sai uue turundusjuhi
Juunis esmatarbekaupade hulgimüügiettevõtte turundusjuhi ametikohale asunud Jüri-Saimon Kuusemetsa eesmärk on tugevdada Sanitexi brändi Eesti turul ja kujundada tulemuslikkusele orienteeritud turundusmeeskonda.
Uudised
  • 04.06.25, 12:51
Mirjam Endla lahkub Atria turundusjuhi kohalt
Tema viimane tööpäev veel täpselt paigas ei ole, kuna parasjagu ollakse uue inimese otsingul, kellele saaks tööülesanded sujuvalt üle anda.
Uudised
  • 02.06.25, 11:53
Prisma turundusjuhist sai juhtkonna liige
Liina Pärlinist sai juhatuse liige 1. mail ning ühtlasi jätkab ta ka Prisma kommunikatsiooni- ja turundusdirektori ametikohal.
Uudised
  • 27.05.25, 10:16
Luminori turundusvaldkonna uus juht tuleb Bigbankist
Alates 1. juunist 2025 liituvad Luminori juhatusega kaks uut liiget. Jonna Pechter alustab turundusvaldkonna juhina (CMO) ja Tanel Rebane jaeklientide müügivaldkonna juhina (CSO).
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele