• 12.11.24, 14:26

Agentuuritulu TOPi võitja: kasvame enim majanduskriisides

Võitja sõnul ei ole neil käesoleval aastal käibes meeletut kasvu olnud, aga nad on saanud hulgaliselt uusi kliente, kes näevad digiturunduses võimalust oma müügitulemusi hoida või turuosa kasvatada.
Digi on nii läbipaistev valdkond, et sa ei saa olla suurim, kui sul ei ole väga head teenust, arvab Erki Heinsaar.
  • Digi on nii läbipaistev valdkond, et sa ei saa olla suurim, kui sul ei ole väga head teenust, arvab Erki Heinsaar. Foto: Raul Mee
Agentuuritulu TOPi esikolmikusse kuuluvad Mediabrands Digital OÜ, JCDecaux Eesti OÜ ja Volume Design OÜ.

Seotud lood

TOP
  • 07.11.23, 14:12
Agentuuritulu TOPi 2. koha võitja: meil on turu üks kogenumaid turundustegevuste mudeldamise tiime
Konsolideeritud tulemuste põhjal
Agentuuritulu TOPi eesotsas troonivad Mashamedia OÜ ja Dentsu Estonia AS. dentsu Eesti juhi Kaspar Küünarpuu sõnul kasvasid nad 2022. aastal enim Leedus ja Eestis püsis kliendibaas üldjoontes stabiilne, kuigi alustati koostööd nii Zalando kui Woltiga.
TOP
  • 08.11.24, 14:42
Sündmusturundusagentuuride TOPi võitja: oleme raputavate muutuste ootel
Vaata, kes ja kus TOPis asetseb
Üritusturundus ei ole siiani väga revolutsiooniline teenus olnud, kuid tehnoloogia ja kaasaegse väärtuspakkumise kujundamisega seotud teemades on veel palju ära teha, nendib TOPi võitja.
TOP
  • 08.11.24, 09:51
Reklaamiagentuuride TOPi võitja: efektiivsemaks minna on keeruline
Vaata, kes ja kus TOPis asetseb
TOPi võitnud agentuur nendib, et neil on kõikide inimeste aeg ja eesmärgid planeeritud, aga masinaks muutuda ei taheta.
TOP
  • 06.11.24, 13:11
Kommunikatsiooniagentuuride TOPi võitja: oleme keeruliste kriiside eesliinil
Vaata, kes ja kus TOPis asetseb
TOPi esiotsa galopeeris täisteenusagentuur, kus pakutakse tuge kogu kommunikatsioonispektris alates mainekujundusest kuni valitsussuhete ja kriisijuhtimiseni.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele