• 09.12.25, 10:13

Autentsus kui äriressurss: Heinz võttis turult tagasi selle, mis talle kuulus

Heinz avastas, et suurim oht tema mainele ei tulnud mitte konkurentidelt, vaid restoranide tagatubades toimuvast vaiksest ketšupivahetusest. Lahendus? Tuua pettused päevavalgele ja panna tarbijad toote ehtsust ise kontrollima.
Autentsus kui äriressurss: Heinz võttis turult tagasi selle, mis talle kuulus
  • Foto: wpp.com/Heinz
TAUST

Seotud lood

Saated
  • 02.12.25, 14:30
Turundusjuhtide aus vaade: mis uue aasta turunduseelarvetes muutub
Saates „Eetris on turundusuudised“ kõlab kaks selgelt erinevat vaadet – suurtootja ja väikeettevõtte oma. Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja ning Sokisahtli juht Piret Ilver räägivad, milliste valikute ees turundajad täna seisavad ja kuidas kujunevad 2026. aasta eelarved.
Arvamused
  • 28.11.25, 13:45
Piret Ilver: 2025. aasta mõjuvõimsaim asi turunduses tuleb apteegist
Selle aasta suurim muutus turunduses ei sünni agentuuris ega algoritmis. Meie tööd ei raputa uued sotsmeediaplatvormid ega ka järjekordne AI-tööriist. Muutus sünnib meie silme all ja siinsamas, nurgapealses kogukonna apteegis, leiab Sokisahtli juht Piret Ilver.
Uudised
  • 20.11.25, 11:52
McDonald’s tõestas, et logo pole vaja, kui lõhn oma töö ära teeb
McDonald’s pööras traditsioonilise välireklaami pea peale, pannes inimesed peatuma mitte pildi või sõnumi, vaid friikartuli ja Big Maci lõhna pärast.
Uudised
  • 06.11.25, 14:01
Raha räägib. Loovus sosistab. Turunduskonverents Password 2026 annab hääle mõlemale
Eesti väärikaim ja ajakohaseim turundussündmus Password 2026 toimub 25.–26. märtsil Kultuurikatlas. Pane kuupäevad kalendrisse ja registreeru soodushinnaga juba täna!
  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele