• 02.12.25, 14:30

Turundusjuhtide aus vaade: mis uue aasta turunduseelarvetes muutub

Saates „Eetris on turundusuudised“ kõlab kaks selgelt erinevat vaadet – suurtootja ja väikeettevõtte oma. Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja ning Sokisahtli juht Piret Ilver räägivad, milliste valikute ees turundajad täna seisavad ja kuidas kujunevad 2026. aasta eelarved.
Sokisahtli juht Piret Ilver ja Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja.
  • Sokisahtli juht Piret Ilver ja Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja.
  • Foto: Äripäev
Piret Ilver selgitab, miks nad on otsustanud lõpetada püsiallahindluste jada, eelistades lühikesi ja täpse fookusega kampaaniaid, ning räägib, milliste sotsiaalmeediatrendidega nad püüavad kaasas käia. Ta avab detailsemalt, kuhu suunatakse investeeringud uuel aastal ning millised on muudatused turundusmeeskonnas.
Annika Oja selgitab, kuidas toimivad suured meedia- ja eelarveprotsessid, milliseid kanaleid eelistatakse ning mis saab olema 2026. aasta uus fookus turunduskanalite valikus. Saates kõlab ka aus hinnang: radikaalne kakao hinnatõus on muutnud šokolaadi luksuskaubaks, mis mõjutab nii tarbimist kui ka turundusotsuseid.
Juttu tuleb ka trendidest, tootearendusest, tehisintellekti rollist ning sellest, millistes valdkondades AI juba täna turundustiime toetab.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Saadet juhib Keit Alev.
Eetris on turundusuudised
Turundusjuhtide aus vaade: mis uue aasta turunduseelarvetes muutub
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele