Kas Eesti turundus on ummikus või pigem kuldsel stardijoonel? Mis on valdkonna suurimad võimalused ja millised ideed aitaksid ettevõtetel kasvada? Nüüd on sinu kord kaasa rääkida.
Tark Turundus on Best Marketingi, La Ecwadori, PHD, Duo Media ja EISi ekspordiosakonna arvamuskonkurss, mille eesmärk on edendada Eesti turunduskogukonna sisulist arutelu ning ellu äratada ideed, mis aitaksid valdkonnal ja ettevõtetel kasvada.
Millest kirjutada?
Teemadering on avar ja intrigeeriv, sul jääb üle valida vaid oma nurk:
- Eesti turunduse võtmeprobleemid ja arenguvõimalused;
- turundusvaldkonna kui loovtööstuse väärtustamine;
- Eesti ettevõtete kasv läbi turunduse;
- Eesti turundushariduse kvaliteet;
- Eesti toodete ja teenuste ekspordipotentsiaal jms.
Saa inspiratsiooni võimalike teemakäsitluste kohta
SIIT.Artikkel jätkub pärast reklaami
Reeglid ja tähtajad
- Osaleda saab igaüks – tasuta ja ühe individuaalse tööga
- Artikli maht: kuni 5000 tähemärki (koos tühikutega)
- Tööde esitamise kõige viimane tähtaeg: 11. november 2025*
- Finalistid selguvad: 25. november 2025
- Võitjate välja kuulutamine: 3. detsember 2025
* Soovitus: ära jäta kirjutamist viimasele minutile! Mida varem oma loo esitad, seda rohkem ja pikemalt sinu töö tähelepanu saab.
Loe kogu reglementi
SIIT.
Auhinnad
- I koht – 4000 eurot + Bestmarketing.ee 12 kuu lugemisõigus
- II koht – 1500 eurot + Bestmarketing.ee 12 kuu lugemisõigus
- III koht – 750 eurot + Bestmarketing.ee 12 kuu lugemisõigus
Lisaks eriauhinnad kaaskorraldajatelt!
Kõik lood avaldatakse Best Marketingi veebis, uudiskirjas ja sotsiaalmeedias. Need on vabalt kättesaadavad ja loetavad maksumüürita kõigile. Parimad tööd saavad kajastust ka teistes Äripäeva kanalites.
Kuidas võidutöö valitakse?
Konkursi viib läbi Eesti juhtiv turundusuudiste portaal ja turunduskonverentside korraldaja Best Marketing (
Äripäev) koos kaaskorraldajate
Duo Media Networksi,
Nord Media Groupi (PHD),
La Ecwadori ja
Ettevõtluse ja Innovatsiooni SAga.
Žüriisse kuuluvad konkurssi korraldavate ettevõtete esindajad.
Tööde hindamisel võetakse arvesse järgmisi kriteeriume:
- visiooni olemasolu ja strateegiline mõtlemine,
- teemakohasus ja seotus Eesti turunduse arenguvajadustega,
- argumenteeritus ja faktide kasutus,
- selge ja mõjus väljendusviis,
- uudsus ja julgus mõelda kastist välja.
Kuidas osaleda?
- konkursitöö palume saata aadressile: [email protected],
- koos tööga palume saata ka töö autori foto horisontaalses formaadis (lisada juurde ka foto autor),
- faili nimi peab sisaldama autori ees- ja perekonnanime (nt Triin_Turundaja.docx).
Küsimuste korral kirjuta samale aadressile – vastame suurima rõõmuga!
Tark Turundus on sinu võimalus Eesti turunduse tulevikule hoogu anda. Võta hetk, lase loovusel lennata ja osale, sest sellest võidavad kõik!
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!