4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti suurim turunduskonverents Password, mille esinejate hulka lisandus Coca-Cola HBC Poola ja Baltimaade üksuse tegevjuht Jaak Mikkel.
- Jaak Mikkel toob turunduskonverentsil Password praktilisi näiteid, kuidas FMCG sektoris vastustustundlikult turundada.
Sedapuhku on konverentsi teemaks responsible marketing ja selle raames räägime, kuidas vastutustundlikult turundada ning samal ajal oma äri kasvatada. Lisaks kuulutatakse üritusel välja Aasta Turundustegu, Aasta Meediategu ja Aasta Turundustiim.
Coca-Cola on maailma suurim karastusjookide tootja ja sellest tulenevalt on maailma plasträmpsu hulgas kõige rohkem just Coca-Cola pudeleid. Kuna pudeleid viskavad merre tarbijad (ja mitte Coca-Cola kui tootja), siis kuidas muuta tarbijate hoiakuid?
Coca-Cola HBC Poola ja Baltimaade üksuse tegevjuht Jaak Mikkel toob turunduskonverentsil Password praktilisi näiteid, kuidas vastutustundlikult äri teha ja turundada ning samas raha teenida.
Toimumise aeg: 4.-5. märts 2020
NB! Soodushind kehtib 17. jaanuarini!
Mikkel liitus Coca-Cola HBC-ga 2008. aastal, kui asus tööle ettevõtte Balti riikide müügijuhina. 2012. aastal suundus ta kaheks aastaks Makedooniasse, kus temast sai Coca-Cola HBC ja Heinekeni ühisettevõte Pivar Skopje juhatuse esimees. “Coca-Cola süsteemis on see minu teada Euroopas ainus riik, kus on valikus ka õlu. See oli huvitav kogemus, sest olin Coca-Colas, aga samal ajal nagu Heinekenis ka," rääkis Mikkel Äripäevale antud intervjuus.
Sellele järgnes neli aastat peadirektori rolli Rumeenias ja alates 2018. aasta maist vastutab Mikkel Coca-Cola HBC Poola ja Balti riikide turu eest. Enne Coca-Cola HBC-ga liitumist töötas ta kümme aastat kütusefirmas Shell, kus vastutas poodide tegevuse eest Põhjamaades. Mikkel on lõpetanud Concordia ülikoolis rahvusvahelise ärijuhtimise eriala.
The Coca‑Cola Company on maailma suurim joogiettevõte, mis tegutseb rohkem kui 200 riigis. Selle kaubamärkide seas on neli maailma viiest populaarseimast mittealkohoolsest karboniseeritud joogist: Coca Cola, Coca Cola Light (ehk diet Coke), Sprite ja Fanta.
Coca‑Cola HBC (Coca‑Cola Hellenic Bottling Company) on ettevõtte The Coca‑Cola Company villimispartner. See tähendab, et The Coca‑Cola Company toodab ja müüb oma villimispartneritele kontsentraate ja siirupeid, on kaubamärkide omanik ja vastutab tarbijatele suunatud turunduse eest. Coca Cola HBC omakorda kasutab neid kontsentraate ja siirupeid, et valmistada, pakendada, müüa, turustada ja tarnida vastavate kaubamärkide tooteid oma kaubanduspartneritele ja lõpptarbijatele. The Coca‑Cola HBC kontsern tegutseb 28 riigis.
Loe lisaks:
Seotud lood
Parim soovitus meie planeedi Maa keskkonna säästmiseks on vähem tarbida. See arvamus jääb kõlama, kui ekspertidega rääkida. Vähem tarbimiseks on peamiselt kaks valikut: kas me tarbime vähem või siis saame vähem lapsi, et tarbijate koguhulk väheneks.
Breden Kidsi asutaja Merle Leemet ja DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd räägivad, kui oluline on keskkonnasäästlik mõttelaad e-kaubanduses ning pakiveos.
"Ja võib-olla just tänu sellisele sidemele jätan ma järgmise müügikampaania ajal konkurendi odavama pakkumise võtmata," sõnas Passwordi esineja ja Tanki juht Joel Volkov.
4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti suurim turunduskonverents Password, mille esinejate hulka lisandus Maris Ojamuru.
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele