Marianne Liibert • 17 detsember 2019

Passwordi esinejate hulka lisandus tippjuht Jaak Mikkel

4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti suurim turunduskonverents Password, mille esinejate hulka lisandus Coca-Cola HBC Poola ja Baltimaade üksuse tegevjuht Jaak Mikkel.

Sedapuhku on konverentsi teemaks responsible marketing ja selle raames räägime, kuidas vastutustundlikult turundada ning samal ajal oma äri kasvatada. Lisaks kuulutatakse üritusel välja Aasta Turundustegu, Aasta Meediategu ja Aasta Turundustiim.

Jaak Mikkel toob turunduskonverentsil Password praktilisi näiteid, kuidas FMCG sektoris vastustustundlikult turundada.  

Coca-Cola on maailma suurim karastusjookide tootja ja sellest tulenevalt on maailma plasträmpsu hulgas kõige rohkem just Coca-Cola pudeleid. Kuna pudeleid viskavad merre tarbijad (ja mitte Coca-Cola kui tootja), siis kuidas muuta tarbijate hoiakuid?

Coca-Cola HBC Poola ja Baltimaade üksuse tegevjuht Jaak Mikkel toob turunduskonverentsil Password praktilisi näiteid, kuidas vastutustundlikult äri teha ja turundada ning samas raha teenida.

Eesti suurim turunduskonverents Password

Toimumise aeg: 4.-5. märts 2020

Tutvu kavaga: www.password.ee

NB! Soodushind kehtib 17. jaanuarini!

Mikkel liitus Coca-Cola HBC-ga 2008. aastal, kui asus tööle ettevõtte Balti riikide müügijuhina. 2012. aastal suundus ta kaheks aastaks Makedooniasse, kus temast sai Coca-Cola HBC ja Heinekeni ühisettevõte Pivar Skopje juhatuse esimees. “Coca-Cola süsteemis on see minu teada Euroopas ainus riik, kus on valikus ka õlu. See oli huvitav kogemus, sest olin Coca-Colas, aga samal ajal nagu Heinekenis ka," rääkis Mikkel Äripäevale antud intervjuus.

Sellele järgnes neli aastat peadirektori rolli Rumeenias ja alates 2018. aasta maist vastutab Mikkel Coca-Cola HBC Poola ja Balti riikide turu eest. Enne Coca-Cola HBC-ga liitumist töötas ta kümme aastat kütusefirmas Shell, kus vastutas poodide tegevuse eest Põhjamaades. Mikkel on lõpetanud Concordia ülikoolis rahvusvahelise ärijuhtimise eriala.

The Coca‑Cola Company on maailma suurim joogiettevõte, mis tegutseb rohkem kui 200 riigis. Selle kaubamärkide seas on neli maailma viiest populaarseimast mittealkohoolsest karboniseeritud joogist: Coca Cola, Coca Cola Light (ehk diet Coke), Sprite ja Fanta.

Coca‑Cola HBC (Coca‑Cola Hellenic Bottling Company) on ettevõtte The Coca‑Cola Company villimispartner. See tähendab, et The Coca‑Cola Company toodab ja müüb oma villimispartneritele kontsentraate ja siirupeid, on kaubamärkide omanik ja vastutab tarbijatele suunatud turunduse eest. Coca Cola HBC omakorda kasutab neid kontsentraate ja siirupeid, et valmistada, pakendada, müüa, turustada ja tarnida vastavate kaubamärkide tooteid oma kaubanduspartneritele ja lõpptarbijatele. The Coca‑Cola HBC kontsern tegutseb 28 riigis.

Loe lisaks:

Coca-Cola HBC: otsime koostöös kettidega võimalusi kasvamiseks

Coca-Cola HBC eestlasest juht: tõde selgub ikkagi turul

Coca-Cola Balti ja Poola regioonijuht: Poolas mõistetakse välistööjõu vajalikkust

Jaga lugu:
Seotud lood
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700