4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti suurim ja olulisim turunduskonverents Password, mis tähistab tuleval kevadel oma 20. sünnipäeva ja keskendub nii sisu kui ka korraldusliku poole pealt vastutustundlikule turundusele.
Eesti suurim turunduskonverents
Password 2020Teema: Responsible Marketing ehk vastutustundlik turundus
Toimumise aeg: 4.-5. märts 2020
Turundajad on aastal 2020 keerulises olukorras. Planeet Maa kuumeneb, keskkonnaaktivistid näevad peamise lahendusena tarbimise vähendamist, aga turundajatelt eeldatakse jätkuvalt müügi kasvatamist.
Vastutustundlik äri ja vastutustundlik turundus pole enam ammu mingid sõnakõlksud või poliitilised loosungid. Ka Eesti tarbija on järkjärgult hakanud neid asju üha rohkem hindama, kuigi paljud peavad soodsaid hindu endiselt olulisemaks. Enamik rahvusvahelisi korporatsioone nõuab ka oma Eesti harult vastutustundlikku lähenemist. Noored talendid eelistavad tööandjana ettevõtteid, mis mõtlevad planeedi heaolule ja kohtlevad nii oma töötajaid kui tarbijaid vastutustundlikult. Paljud välismaa ettevõtted eeldavad oma Eesti partneritelt ja allhankijatelt vastutustundlikku äri ja ilma selleta ei saa tihtipeale isegi hangetel osaleda.
Indiaani vanasõna ütleb, et me ei saanud Maad päranduseks oma vanematelt, vaid laenuks oma lapselastelt. Niisiis – kuidas müüa rohkem ja samal ajal tagada, et ka tulevased põlvkonnad saaksid planeedil Maa hästi elada?
Password 2020 annab Eesti turundajatele inspiratsiooni ja praktilisi ideid selle kohta, kuidas on võimalik turundada nii, et see oleks ühest küljest vastutustundlik ja teisalt kasvataks äri. Konverentsi peaesineja on professor Mark Ritson (Austraalia), kes on üks maailma kuulsamaid turundusmõtlejaid ja räägib sellest, miks vastutustundlik turundus ärile kasulik on. Pelgalt ilusatest mõtetest paraku ei piisa, seega selleks, et ise eeskuju näidata, proovime Passwordi konverentsi läbi viia võimalikult keskkonnasäästlikult ja vastutustundlikult.
Traditsiooniliselt kuulutatakse Passwordi ajal välja ka Aasta Turundustegu, Aasta Meediategu ja Aasta Turundustiim. Üritust korraldab Best Marketing.
Seotud lood
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Viimased uudised
Läti tõi Baltikumi ühe hõbe- ning kaks pronkstrummi, Leedu aga ühe kuld- ja hõbetrummi
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele