• 08.11.19, 16:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Passwordi peaesineja on Mark Ritson

4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti turunduskogukonna aastasündmus Password, mille peaesineja on turundusprofessor, kolumnist, turunduskonsultant ja konverentside kõneleja Mark Ritson.
Mark Ritson
  • Mark Ritson
Kevadel 20. korda toimuv Password astub nii sisu kui ka korraldusliku poole pealt sammu vastutustundliku turunduse suunas. Tarbijad, emaettevõtted, töötajad ja koostööpartnerid eeldavad vastutustundlikku äri ning arutu tarbimise lõpetamist. Samal ajal on iga ettevõtte eesmärk saada kasumit. See paneb turundajad äärmiselt keerulisse olukorda. Konverentsi peaesinejana kõneleb Mark Ritson sellest, miks vastutustundlik turundus ärile kasulik on.
Mark Ritson on maailmas kõrgelt tunnustatud turundus- ja kaubamärgistrateeg, kes paneb ettevõtteid turundusmaailma haipidest ja hüsteeriast mööda vaatama ning julgustab vaieldamatult töötavate printsiipide ja praktikate juurde tagasi pöörduma.
Eesti suurim turunduskonverents Password 2020
Teema: Responsible Marketing ehk vastutustundlik turundus
Toimumise aeg: 4.-5. märts 2020
Tutvu kavaga ja registreeru SIIN!
Ta töötas 15 aastat ettevõttesisese turunduskonsultandina maailma suurimas luksuskontsernis LVMH, mille tuntumate kaubamärkide ja tütarettevõtete seas on näiteks Moët Hennessy, Dom Perignon, Christian Dior, Givenchy, Louis Vuitton, Guerlain, Bvlgari, Sephora, Belmond. Ta on konsulteerinud turunduse osas ka selliseid ettevõtteid nagu McKinsey, PepsiCo, Subaru, Donna Karan, Shiseido, Johnson & Johnson, Sephora, Ericsson, Unilever, KPMG jpt.
Lisaks eelmainitule on Ritson juba üle 10 aasta olnud turundusuudiste veebisaidi Marketing Week kolumnist. Ta on kolmel korral saanud aasta ärikolumnisti tiitli, võites maineka pressiauhinna PPA Business Columnist of the Year. Ta suudab oma julgete väljaütlemistega turundajaid mõjutada, meeldib see neile või mitte. Tõsiasi, et talle harva vastu hakatakse, tõestab, et tema ütlustes on tõtt. Austraalia turundus-, reklaami- ja meediauudiste portaal AdNews nimetas Mark Ritsoni 2018. aastal üheks mõjukamaks isikuks meedias ning asetas ta "Power 50" edetabelis 24. kohale.
Mark Ritson on Melbourne Business Schooli abiprofessor ning on andnud loenguid ka London Business Schoolis, Massachusetsi ärikoolis MIT Sloan ja Minnesota ülikoolis. Tal on doktorikraad turunduses ning Ritsoni silmapaistvat kogemust ja panust turundusvaldkonnas tunnustas Austraalia turundusinstituut (AMI) prestiižika Sir Charles McGrath auhinnaga.
Password 2020 on suurim ja olulisim turunduskonverents, mis aitab Eesti turundajatel ja ettevõtjatel leida oma toodete ja teenuste turundamiseks sellised lahendused, mis on ühest küljest vastutustundlikud ja teisalt kasvatavad äri.
Vaata videot Mark Ritsoni ettekandest, kus ta arutleb oluliste ja ebaoluliste asjade üle turunduses:

Seotud lood

Uudised
  • 06.11.19, 16:35
Password 2020 teema on vastutustundlik turundus
4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti suurim ja olulisim turunduskonverents Password, mis tähistab tuleval kevadel oma 20. sünnipäeva ja keskendub nii sisu kui ka korraldusliku poole pealt vastutustundlikule turundusele.
Uudised
  • 30.10.19, 14:21
Pane kalendrisse kirja: Password 2020
Eesti suurim ja olulisim turunduskonverents Password toimub Saku Suurhallis 4.-5. märtsil 2020 ning sel korral on teemaks Responsible Marketing.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele