• 13.06.19, 09:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: Sprite #iloveyouhater

Möödunud nädalal selgus, et esiti sotsiaalkampaaniaks peetud "I Love You Hater" kampaania on tegelikult karastusjoogi Sprite kampaania ning selle ilmsikstulek tekitas inimestes väga erinevaid reaktsioone.
"I Love You Hater" kampaania algas mittebrändituna sotsiaalmeedias ja välimeedias ning läks seejärel mõlemas üle Sprite kampaaniaks. Samal ajal kui osad olid vaimustuses, tekkis teistel tunne, et nad on mingil moel petta saanud. Kampaaniat kommenteerisid Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Nele Normak ja Dentsu Aegis Networki Eesti üksuse juht Britte Maidra.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele