Marianne Liibert • 13 juuni 2019
Uudised
Ainult tellijale
Nädala kampaania: Sprite #iloveyouhater
Möödunud nädalal selgus, et esiti sotsiaalkampaaniaks peetud "I Love You Hater" kampaania on tegelikult karastusjoogi Sprite kampaania ning selle ilmsikstulek tekitas inimestes väga erinevaid reaktsioone.
"I Love You Hater" kampaania algas mittebrändituna sotsiaalmeedias ja välimeedias ning läks seejärel mõlemas üle Sprite kampaaniaks. Samal ajal kui osad olid vaimustuses, tekkis teistel tunne, et nad on mingil moel petta saanud. Kampaaniat kommenteerisid Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Nele Normak ja Dentsu Aegis Networki Eesti üksuse juht Britte Maidra.
VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE
Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.
Bestmarketing.ee toetajad: