Möödunud nädalal selgus, et esiti sotsiaalkampaaniaks peetud "I Love You Hater" kampaania on tegelikult karastusjoogi Sprite kampaania ning selle ilmsikstulek tekitas inimestes väga erinevaid reaktsioone.
"I Love You Hater" kampaania algas mittebrändituna sotsiaalmeedias ja välimeedias ning läks seejärel mõlemas üle Sprite kampaaniaks. Samal ajal kui osad olid vaimustuses, tekkis teistel tunne, et nad on mingil moel petta saanud. Kampaaniat kommenteerisid Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Nele Normak ja Dentsu Aegis Networki Eesti üksuse juht Britte Maidra.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]