Autor: Marianne Liibert • 13. juuni 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Nädala kampaania: Sprite #iloveyouhater
Möödunud nädalal selgus, et esiti sotsiaalkampaaniaks peetud "I Love You Hater" kampaania on tegelikult karastusjoogi Sprite kampaania ning selle ilmsikstulek tekitas inimestes väga erinevaid reaktsioone.
"I Love You Hater" kampaania algas mittebrändituna sotsiaalmeedias ja välimeedias ning läks seejärel mõlemas üle Sprite kampaaniaks. Samal ajal kui osad olid vaimustuses, tekkis teistel tunne, et nad on mingil moel petta saanud. Kampaaniat kommenteerisid Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Nele Normak ja Dentsu Aegis Networki Eesti üksuse juht Britte Maidra.
Tuntud brändidel on ühiskonnas oluline roll