Marianne Liibert • 11 detsember 2019

Aasta Turundustegu 2019 konkurss on avatud

Aasta Turundustegu konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri. Võitjad kuulutatakse välja 4. märtsil turunduskonverentsil Password.

Konkursil osalemiseks tuleb täita ankeet, mille saab alla laadida siit. Ankeete ootame e-posti aadressile kristi@bestmarketing.ee.

Suuremate failide/loovlahenduste jagamiseks võib kasutada nii servereid (nt Dropbox) kui ka failijagamisprogramme (nt WeTransfer). Videoklipid palume esitada YouTube’i või Vimeo linkidena. NB! Ankeet koos loovnäidetega ei tohi suuruselt ületada 100 MB.

Olulised kuupäevad

Tööde esitamise tähtaeg: 19. veebruar 2020

Finalistide väljakuulutamine: 27. veebruar 2020

Esitlused ja Grand Prix' valimine: 4. märts 2020

Ajakava

Tööde esitamise tähtaeg on 19. veebruar 2020.

Konkursi esimeses voorus valib žürii avaliku sektori kategooria võitja ning viis ärikategooria finalisti. Avaliku sektori kategooria võitja ja viis ärikategooria finalisti selguvad 27. veebruaril 2020.

Konkursi teine voor toimub 4. märtsil 2020. Avaliku sektori kategooria võitja ja viis ärikategooria finalisti esitlevad oma töid Passwordi konverentsi laval. Žürii valib Passwordi konverentsil viie ärikategooria finalisti hulgast Aasta Turundustegu Grand Prix' võitja.

Osalustasu

Konkursil osalemise tasu on 499 eurot (km-ga 598,80 eurot) ning see tagab töö esitajale sissepääsu 4.-5. märtsil 2020 Passwordi konverentsile.

Kategooriad

a) Ärikategooria

b) Avaliku sektori kategooria

Hindamiskriteeriumid

Grand Prix' antakse ainult ärilistel eesmärkidel tehtud kampaaniale. Žürii annab hindeid järgmise mudeli alusel:

25% loovstrateegia

Kas see on innovaatiline? Kas teostus on kvaliteetne?

25% innovaatilisus

Kas töös on midagi sellist, mida Eestis pole varem tehtud? Kas töö on muutnud tarbijakäitumist või ärimudeleid?

50% tulemused

Tulemused vs eesmärgid; ROI (return on investment) ehk investeeringu tasuvus

Tingimused

Konkursil saavad osaleda tööd, mille toimumisaeg langes kas täielikult või osaliselt 2019. aastasse. Aasta Turundustegu Grand Prix' auhind antakse ainult ärilistel eesmärkidel tehtud kampaaniale. Aasta Turundustegu konkurssi korraldab Best Marketing.

Lisainfo tööde saatmise kohta:

Kristi Remmik

Bestmarketing.ee ürituste projektijuht

kristi@bestmarketing.ee

+372 5350 6202

Žürii

Aasta Turundustegu žüriisse kuuluvad:

Indrek Soom, Initiative

Maarit Mäeveer, TULI

Annika Oja, ORKLA

Margit Kotkas, LHV

Andres Kuusik, Tartu Ülikool

Marge Kari, TANK

Mariliis Beger, Pipedrive

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700