• 12.06.19, 14:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

See Coca-Cola on Fanta

Coca-Cola Baltimaade ja Poola digivaldkonna juht Michal Chludziński esines täna toimunud sotsiaalmeedia konverentsil ONLINE ning rääkis sellest, kuidas suure kõlapinnaga sotsiaalkampaaniaid teha ja inimesi kõnetada.
Michal Chludziński
  • Michal Chludziński
  • Foto: TIIT MOTUS
Chludziński sõnas, et sotsiaalmeedias edu saavutamiseks tuleks keskenduda rohkem inimestele ja vähem brändile. Oluline on luua inimeste jaoks meeldejäävaid ja kaasahaaravaid elamusi ning siinkohal on abiks kolmesõnaline raamistik: purpose, experience ja talkability. Hea näide selle raamistiku rakendamisest on inimeste seas suure populaarsuse saavutanud ja viraalseks muutunud This Coke is a Fanta kampaania.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele