Autor: Marianne Liibert • 12. juuni 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. See Coca-Cola on Fanta
Coca-Cola Baltimaade ja Poola digivaldkonna juht Michal Chludziński esines täna toimunud sotsiaalmeedia konverentsil ONLINE ning rääkis sellest, kuidas suure kõlapinnaga sotsiaalkampaaniaid teha ja inimesi kõnetada.
Michal Chludziński
Foto: TIIT MOTUS
Chludziński sõnas, et sotsiaalmeedias edu saavutamiseks tuleks keskenduda rohkem inimestele ja vähem brändile. Oluline on luua inimeste jaoks meeldejäävaid ja kaasahaaravaid elamusi ning siinkohal on abiks kolmesõnaline raamistik: purpose, experience ja talkability. Hea näide selle raamistiku rakendamisest on inimeste seas suure populaarsuse saavutanud ja viraalseks muutunud This Coke is a Fanta kampaania.