Jaga lugu:

See Coca-Cola on Fanta

Coca-Cola Baltimaade ja Poola digivaldkonna juht Michal Chludziński esines täna toimunud sotsiaalmeedia konverentsil ONLINE ning rääkis sellest, kuidas suure kõlapinnaga sotsiaalkampaaniaid teha ja inimesi kõnetada.

Michal Chludziński  Foto: TIIT MOTUS

Chludziński sõnas, et sotsiaalmeedias edu saavutamiseks tuleks keskenduda rohkem inimestele ja vähem brändile. Oluline on luua inimeste jaoks meeldejäävaid ja kaasahaaravaid elamusi ning siinkohal on abiks kolmesõnaline raamistik: purpose, experience ja talkability. Hea näide selle raamistiku rakendamisest on inimeste seas suure populaarsuse saavutanud ja viraalseks muutunud This Coke is a Fanta kampaania.

Vaata videot!

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee