2020. aasta Passwordi disaini loojaks oli agentuur Imagine\TBWA. Ettevõtte disainer selgitab, kuidas visuaalne disain sündis ning mida see tähendab.
- Turunduskonverents Password toimub kevadel juba kahekümnendat korda.
"Kuna turundusega saab maailma käekäiku äärmiselt tugevalt mõjutada, kahtlemata ka loodusliku keskkonna jätkusuutlikkust, siis seadsingi selle kujunduse keskpunktiks," selgitas loovagentuuri Imagine\TBWA disainer Otto Suits, kuidas seostub visuaalne pool turunduskonverentsi Password 2020 teemaga, milleks on responsible marketing.
“Tahtsin, et visuaal mõjuks värskelt ja haakuks hästi käesoleva aasta temaatikaga. Samas ma ei soovinud, et see oma sõnumit ka liiga otseselt välja kommunikeeriks. Pigem kuidagi tunnetuslikult – nii, et see lihtsalt tunduks loogiline antud kontekstis ilma, et otseselt vaatajale keskkonnasäästlikkusest karjuks,” kirjeldas Suits disaini sündi.
Eesti suurim turunduskonverents
Password 2020Teema: Responsible Marketing ehk vastutustundlik turundus
Toimumise aeg: 4.-5. märts 2020
Ta lisas, et koostöö Passwordi tiimiga sujus meeldivalt ja oldi samal lainel, mis tagas selle, et oli võimalik end loominguliselt vabalt väljendada.
- Password 2020 teemaks on responsible marketing.
Suits selgitas ka kasutatud värvide ja sümbolite tähendust. Rohekas põhitoon sümboliseerib looduslikku keskkonda ja värsket lähenemist keskkonnasäästlikkuse teemadele. Roosa joonega detailid on fragmendid erinevatest teemaga haakuvatest objektidest: näiteks kortsus plasttaara, planeet Maa, puud. Värvitoonide osas leidis Suits inspiratsiooni loodusest. “Miskipärast kangastusid vaimusilmas ikka ja jälle korallid. Ilmselt nii nende kauni väljanägemise kui ka inimtegevusest tuleneva haavatuse tõttu.”
Password 2020 visuaal
Kujundus: Otto Suits
Loovjuht: Rainer Olbri
Agentuur: Imagine\TBWA
Seotud lood
4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti suurim ja olulisim turunduskonverents Password, mis tähistab tuleval kevadel oma 20. sünnipäeva ja keskendub nii sisu kui ka korraldusliku poole pealt vastutustundlikule turundusele.
4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti turunduskogukonna aastasündmus Password, mille peaesineja on turundusprofessor, kolumnist, turunduskonsultant ja konverentside kõneleja Mark Ritson.
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Viimased uudised
Läti tõi Baltikumi ühe hõbe- ning kaks pronkstrummi, Leedu aga ühe kuld- ja hõbetrummi
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele