Autor: Marianne Liibert • 2. detsember 2019

Password 2020 disain – mis on kontseptsiooni taga?

2020. aasta Passwordi disaini loojaks oli agentuur Imagine\TBWA. Ettevõtte disainer selgitab, kuidas visuaalne disain sündis ning mida see tähendab.
Turunduskonverents Password toimub kevadel juba kahekümnendat korda.

"Kuna turundusega saab maailma käekäiku äärmiselt tugevalt mõjutada, kahtlemata ka loodusliku keskkonna jätkusuutlikkust, siis seadsingi selle kujunduse keskpunktiks," selgitas loovagentuuri Imagine\TBWA disainer Otto Suits, kuidas seostub visuaalne pool turunduskonverentsi Password 2020 teemaga, milleks on responsible marketing.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700