Autor: Marianne Liibert • 2. detsember 2019

Password 2020 disain – mis on kontseptsiooni taga?

2020. aasta Passwordi disaini loojaks oli agentuur Imagine\TBWA. Ettevõtte disainer selgitab, kuidas visuaalne disain sündis ning mida see tähendab.
Turunduskonverents Password toimub kevadel juba kahekümnendat korda.

"Kuna turundusega saab maailma käekäiku äärmiselt tugevalt mõjutada, kahtlemata ka loodusliku keskkonna jätkusuutlikkust, siis seadsingi selle kujunduse keskpunktiks," selgitas loovagentuuri Imagine\TBWA disainer Otto Suits, kuidas seostub visuaalne pool turunduskonverentsi Password 2020 teemaga, milleks on responsible marketing.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700