• 06.12.19, 10:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mari-Helena Toompere ühendab turunduse ja teaduse

Ma ei ole nõus läbi laskma reklaami, mis on vastuolus teaduslike faktidega, ütleb FCR Media projektijuht Mari-Helena Toompere.
Mari-Helena Toompere
  • Mari-Helena Toompere
Liitusid oktoobris FCR Media tiimiga – millega seal tegeled?

Seotud lood

Uudised
  • 04.12.19, 13:00
5 inspireerivat vastutustundliku reklaami näidet
Need reklaamid aitavad muuta maailma veidi paremaks paigaks.
Uudised
  • 03.12.19, 13:17
Passwordi esinejate hulka lisandus Maris Ojamuru
4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti suurim turunduskonverents Password, mille esinejate hulka lisandus Maris Ojamuru.
Uudised
  • 08.11.19, 16:30
Passwordi peaesineja on Mark Ritson
4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti turunduskogukonna aastasündmus Password, mille peaesineja on turundusprofessor, kolumnist, turunduskonsultant ja konverentside kõneleja Mark Ritson.
Uudised
  • 06.11.19, 16:35
Password 2020 teema on vastutustundlik turundus
4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti suurim ja olulisim turunduskonverents Password, mis tähistab tuleval kevadel oma 20. sünnipäeva ja keskendub nii sisu kui ka korraldusliku poole pealt vastutustundlikule turundusele.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele