• 06.12.19, 10:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mari-Helena Toompere ühendab turunduse ja teaduse

Ma ei ole nõus läbi laskma reklaami, mis on vastuolus teaduslike faktidega, ütleb FCR Media projektijuht Mari-Helena Toompere.
Mari-Helena Toompere
  • Mari-Helena Toompere
Liitusid oktoobris FCR Media tiimiga – millega seal tegeled?

Seotud lood

Uudised
  • 04.12.19, 13:00
5 inspireerivat vastutustundliku reklaami näidet
Need reklaamid aitavad muuta maailma veidi paremaks paigaks.
Uudised
  • 03.12.19, 13:17
Passwordi esinejate hulka lisandus Maris Ojamuru
4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti suurim turunduskonverents Password, mille esinejate hulka lisandus Maris Ojamuru.
Uudised
  • 08.11.19, 16:30
Passwordi peaesineja on Mark Ritson
4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti turunduskogukonna aastasündmus Password, mille peaesineja on turundusprofessor, kolumnist, turunduskonsultant ja konverentside kõneleja Mark Ritson.
Uudised
  • 06.11.19, 16:35
Password 2020 teema on vastutustundlik turundus
4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti suurim ja olulisim turunduskonverents Password, mis tähistab tuleval kevadel oma 20. sünnipäeva ja keskendub nii sisu kui ka korraldusliku poole pealt vastutustundlikule turundusele.
  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.25, 14:09
Andmete kaitse ja privaatsus: millised tehnoloogiad tagavad sinu info turvalisuse?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele