Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Mari-Helena Toompere ühendab turunduse ja teaduse
Ma ei ole nõus läbi laskma reklaami, mis on vastuolus teaduslike faktidega, ütleb FCR Media projektijuht Mari-Helena Toompere.
4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti turunduskogukonna aastasündmus Password, mille peaesineja on turundusprofessor, kolumnist, turunduskonsultant ja konverentside kõneleja Mark Ritson.
4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti suurim ja olulisim turunduskonverents Password, mis tähistab tuleval kevadel oma 20. sünnipäeva ja keskendub nii sisu kui ka korraldusliku poole pealt vastutustundlikule turundusele.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“