• 04.12.25, 16:22

Arvamuskonkursi võitja Robert Reisman: Eesti eduvõrrandis on auk ja see ajab mind närvi

Värskelt lõppenud arvamuskonkursi Tark Turundus võitja Robert Reisman on ilme tõestus sellest, et mõnikord võib just ootamatute teede ristumine viia kõige mõjusamate ideedeni.
Arvamuskonkursi võitja Robert Reisman: Eesti eduvõrrandis on auk ja see ajab mind närvi
  • Foto: Aivar Kullamaa
Robert Reisman tõdes Äripäeva raadio hommikuprogrammis alustuseks, et ta ei olegi turundaja, vaid pigem kommunikatsiooniinimene.

Seotud lood

Uudised
  • 03.12.25, 13:28
Arvamuskonkursi Tark Turundus VÕITJAD teada!
Täna La Ecwadori kontoris toimunud auhinnatseremoonial kuulutati välja arvamuskonkursi Tark Turundus võitjad ja eriauhindade saajad.
Arvamused
  • 22.09.25, 15:38
Robert Reisman: Eestlase õudusunenägu
Eestlase jaoks ei ole midagi hirmsamat kui võõra inimesega rääkimine, kirjutab Robert Reisman arvamuskonkursile Tark Turundus saadetud loos. „Seega palun nõrganärvilistel järgnevat mitte lugeda.“
Arvamused
  • 31.10.25, 07:00
Aune Past: Ilma punktita lugu
„Noor inimene on kirjutanud mõtlema, naerma ja vihastama paneva essee. Küsin: „Kuidas inimesed Euroopa Liitu suhtuvad?“ – „Noored suhtuvad hästi, aga vanainimesed mitte.“ Miks nii? „Noored saavad aru, aga vanainimestega peab kaks korda rääkima,“ arvab noormees. Küsin: „Kes need vanainimesed on?“ 35. Õppetund minule. Sisseastujad kannavad kaasas kodus kasvanud väärtusi ja meediast korjatud kuvandeid,“ kirjutab Aune Past arvamuskonkursile Tark Turundus saadetud loos.
Arvamused
  • 07.10.25, 07:10
Urmet Seepter: Rahvusvaheline turundus ei ole investeering, vaid investeerimine!
„Kui räägime turundusest, eriti rahvusvahelisest, kipub ettevõtte juhtkond seda käsitlema kui ühekordset investeeringut. Paneme summa lauale, teeme kampaania või palkame partneri ning ootame, et tulemused tuleksid kiiresti ja mõõdetavalt tagasi,“ kirjutab Urmet Seepter arvamuskonkursile Tark Turundus saadetud loos.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele