Iga päev, kui inimesed asuvad tööle, võivad nad enesele teadmata riskida oma tervise tulevikuga. Kujutage ette töölist, kes töötas iga päev, hingates sisse tammepuidu tolmu – aastatepikkuse vaeva järel kuulis ta arstilt sõnu, mida keegi ei taha: „Teil on vähk“. See pole väljamõeldis, vaid peegeldab reaalsust, sest igal aastal võib Eestis ligi 800 vähijuhtu olla seotud just töökeskkonnaga.
„Värbamiskampaania on taktika, tööandja bränding aga strateegia,“ rõhutab tööandjabrändingu agentuuri Instar asutaja ja tegevjuht Kersti Vannas. Tema sõnul peab organisatsioon mõtlema mitte ainult tänaste värbamiste peale, vaid ka sellele, kuidas tagada tööjõudu tulevikus, arvestades sellega, mida teeb Eesti demograafia.
Tööandja brändingu agentuuri Instar poolt 16. korda läbi viidud tööootuste ja tööandja maine uuringu tulemusena on 2025. aastal Eesti tudengite hinnangul atraktiivseim tööandja Swedbank AS.
Kui veel hiljuti oli Eesti noorte peamiseks ootuseks hea palk ja paindlik töökorraldus, siis nüüd tõusevad üha enam esile ka ühiskondlik mõju ja töö tähenduslikkus, selgus Wise’i ja Norstati poolt läbi viidud uuringust.