Uus põlvkond, uued standardid: tööandja peab pakkuma rohkemat kui kontor ja kohvimasin
Kui veel hiljuti oli Eesti noorte peamiseks ootuseks hea palk ja paindlik töökorraldus, siis nüüd tõusevad üha enam esile ka ühiskondlik mõju ja töö tähenduslikkus, selgus Wise’i ja Norstati poolt läbi viidud uuringust.
„Töö tähenduslikkus on järjest enam muutumas iseenesestmõistetavaks, mitte vaid meeldivaks boonuseks,“ ütleb Wise’i töösuhete tiimi juht Brett Lemsalu. „Noored tahavad, et tööandja seisaks millelegi laiema eest kui vaid äriline tulemus. Ettevõtted, kes suudavad pakkuda paindlikkust ja samal ajal seista ühiskondlikult oluliste teemade eest, on konkurentsieelises.“
100 tuhande jälgijaga sisuloojate ja investorite Maia-Liis Ossipi ning Mihkel Kööbi ettevõte Kozip aitab suurtel ja vanematel firmadel sotsiaalmeedia turunduse abil jõuda noorteni, kelleni muidu on keeruline saada.
Nii Eesti kui kogu muu maailma tarbimiskultuuri väga jõuliselt sisenenud üliodava masstoodangu võidukäik võib kesta veel mõned aastad, kuna peale kasvav Alfa-generatsioon hakkab sel fenomenil suure tõenäosusega hoogu maha tõmbama.
Nii Kontuur Leo Burnett loovjuht Urmas Villmann kui Trickster Studios kaasasutaja Karl Altraja leiavad, et noortele tuleks küll turundada, aga selle nimel nahast välja pugeda ei tasu.
Edukad ettevõtted hoiavad järjest rohkem fookuses oma inimesi ning brändisaadikud esindavad brändi isiklike lugude, kogemuste ja emotsioonide kaudu, kirjutavad Evelin Org ja Olesija Saue.