Noored sisuloojad õpetavad, kuidas Z-põlvkonnani jõuda
100 tuhande jälgijaga sisuloojate ja investorite Maia-Liis Ossipi ning Mihkel Kööbi ettevõte Kozip aitab suurtel ja vanematel firmadel sotsiaalmeedia turunduse abil jõuda noorteni, kelleni muidu on keeruline saada.
Maia-Liis Ossip ning Mihkel Kööbi teevad iga päev tööd, mida armastavad. „Me naudime igat päeva ja see on nüüd ongi lihtsalt kirg ja tahe teha veel suuremaid ja ägedamaid projekte ägedate inimestega.“
Foto: Erakogu
Noored väikeettevõtjad Maia-Liis Ossip ning Mihkel Kööp rääkisid Äripäeva näitel sellest, kuidas end noortepärasemaks muuta.
Turundustööstusel tasub arvestada, et Z-põlvkond ei esinda mitte üksnes tulevasi tarbijaid, vaid paljud neist on juba täna ostujõulised ja valmis kulutama.
Kui turundajad soovivad Z-põlvkonnaga tõeliselt suhestuda, peavad nad neid päriselt tundma õppima, mitte toetuma eelarvamustele,kirjutatakse Kantari blogis.
Kantari eksperdid kogusid kokku suundumused, mis alanud aastat iseloomustavad – alates arengutest sotsiaalmeedias ja tehisaru mõjudest kuni otseülekannete ja jätkusuutlikkuse teemadeni välja.
Nii Eesti kui kogu muu maailma tarbimiskultuuri väga jõuliselt sisenenud üliodava masstoodangu võidukäik võib kesta veel mõned aastad, kuna peale kasvav Alfa-generatsioon hakkab sel fenomenil suure tõenäosusega hoogu maha tõmbama.