• 04.02.25, 10:27

Kuidas võita Z-põlvkonna tähelepanu 8 sekundiga?

Kui turundajad soovivad Z-põlvkonnaga tõeliselt suhestuda, peavad nad neid päriselt tundma õppima, mitte toetuma eelarvamustele, kirjutatakse Kantari blogis.
Kuidas võita Z-põlvkonna tähelepanu 8 sekundiga?
  • Foto: Unsplash
Z-põlvkonna (praegused 12-28-aastased) ostujõud oli juba 2023. aastal 984 miljardit dollarit ja tänavu moodustavad nad 27% tööjõust. Brändid peavad oma tarbijatega looma tõelise dialoogi.

Seotud lood

Uudised
  • 03.12.24, 08:44
Uuring: millised sotsiaalmeedia kasutamise trendid valitsevad Eesti noorte seas?
Paljud koolinoored väljendasid seekordses uuringus soovi sotsiaalmeedia kasutusaega piirata, kuid tunnevad, et neil puuduvad selleks vajalikud oskused, toob välja uuringu läbi viinud Brit Mesipuu.
Uudised
  • 14.11.24, 09:20
Müraga müra vastu ei saa
Reklaamihulga kasv on viinud brändi ja tarbija vahelise distantsi suurenemiseni, leiab Convertali partner ja digiteenuste juht Christina Värno.
Uudised
  • 24.09.24, 15:22
Karl Multer: turunduses toimub põlvkonnavahetus
Reklaamiagentuuri Tabasco juhi kohalt lahkunud Karl Multeri arvates ei ole turundus ja reklaam valdkond, millest jalad ees väljuda.
Uudised
  • 28.01.25, 11:26
EKA disainitudengid näitasid, kuidas disainiga maailma parandada
Eesti Kunstiakadeemias juba kaheksandat korda toimunud Design Showcase’il tutvustati parimaid taaskasutuse ning jätkusuutliku disaini projekte EKA disainiteaduskonna koostöödest näiteks Eesti Panga, Granitopi, Rahandusministeeriumi ja Tallinna linnaga.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele