Kui turundajad soovivad Z-põlvkonnaga tõeliselt suhestuda, peavad nad neid päriselt tundma õppima, mitte toetuma eelarvamustele,kirjutatakse Kantari blogis.
Z-põlvkonna (praegused 12-28-aastased) ostujõud oli juba 2023. aastal 984 miljardit dollarit ja tänavu moodustavad nad 27% tööjõust. Brändid peavad oma tarbijatega looma tõelise dialoogi.
Paljud koolinoored väljendasid seekordses uuringus soovi sotsiaalmeedia kasutusaega piirata, kuid tunnevad, et neil puuduvad selleks vajalikud oskused, toob välja uuringu läbi viinud Brit Mesipuu.
Eesti Kunstiakadeemias juba kaheksandat korda toimunud Design Showcase’il tutvustati parimaid taaskasutuse ning jätkusuutliku disaini projekte EKA disainiteaduskonna koostöödest näiteks Eesti Panga, Granitopi, Rahandusministeeriumi ja Tallinna linnaga.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.