• 24.09.24, 15:22

Karl Multer: turunduses toimub põlvkonnavahetus

Reklaamiagentuuri Tabasco juhi kohalt lahkunud Karl Multeri arvates ei ole turundus ja reklaam valdkond, millest jalad ees väljuda.
Karl Multer on ennast defineerinud alati teenusepakkujana.
  • Karl Multer on ennast defineerinud alati teenusepakkujana. Foto: Aivo Kallas, Kliffjaklaus
Võiks öelda, et oled grand old man with bright ideas in marketing – kuidas näed praegu reklaamiturgu?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele