• 03.01.25, 11:36

Kantari turundusnõu 2025: tähelepanu tuleb välja teenida

Kantari eksperdid kogusid kokku suundumused, mis alanud aastat iseloomustavad – alates arengutest sotsiaalmeedias ja tehisaru mõjudest kuni otseülekannete ja jätkusuutlikkuse teemadeni välja.
Kantari turundusnõu 2025: tähelepanu tuleb välja teenida
  • Foto: Unsplash
Muutuvate tarbimisharjumuste, sotsiaalmeedia väljakutsete ja uute tehnoloogiate ajastul peavad brändid leidma innovaatilisi viise, et jääda tarbijatele relevantseks ja nähtavaks. Allpool on välja toodud mõned neist viisidest.

Seotud lood

Uudised
  • 03.01.25, 09:38
Vaata, millised meiliturunduse trendid kujundavad uut aastat
Toome teieni 12 võtmetegurit, mida turundajad 2025. aastale vastu minnes silmas pidada võiksid.
Uudised
  • 02.01.25, 12:53
TOP10: millised olid 2024. aasta loetuimad lood?
Võtsime hoogsa 2024. aasta kokku ning järjestasime 10 artiklit, mis meie veebi lugejaid enim kõnetasid. Loo lugemiseks kliki artikli pealkirjale.
Uudised
  • 02.01.25, 10:26
Töökohavahetused 2024
Vaata, millised liikumised ja muudatused toimusid turunduse valdkonna tööturul 2024. aastal.
Uudised
  • 18.12.24, 10:33
Millised olid 2024. aasta meeldejäävaimad turundusteod? 1. osa
Artiklisarja esimeses osas räägivad 2024. aasta turundusmaastikust ning oma lemmikutest turunduskampaaniatest ja -aktsioonidest Alexela turundusjuht Mariliis Mähhar ning Tallinna Sadama turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele