Artiklisarja esimeses osas räägivad 2024. aasta turundusmaastikust ning oma lemmikutest turunduskampaaniatest ja -aktsioonidest Alexela turundusjuht Mariliis Mähhar ning Tallinna Sadama turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro.
Artiklisarja teises osas räägivad 2024. aasta turundusmaastikust ning oma lemmikutest turunduskampaaniatest ja -aktsioonidest Media House’i tegevjuht Raido Raamat ning Atria Eesti turundusjuht Mirjam Endla.
Kaks kolmandikku (65%) turundajatest prognoosib äri paranemist järgmisel aastal, samas kui kolmandik (34%) ootab turunduseelarvete suurenemist, selgus WARC’i läbi viidud uuringust.
Kuigi meiliturunduse osas levivad vastakad arvamused, peab tarkvaraettevõtte Flowit Estonia juht ja ITLi ekspresident Juhan-Madis Pukk seda uute klientide leidmisel tõhusaks kanaliks.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.