• 12.12.24, 09:40

Swedbank püsib tipus, Eesti Pagar ja Valio tegid maineka lennu

Kantar Emori läbi viidud suurettevõtete maineuuringu kohaselt on Eesti elanike silmis tänavu mainekaimad ettevõtted Swedbank, Eesti Pagar ja Valio Eesti.
Swedbank püsib tipus, Eesti Pagar ja Valio tegid maineka lennu
Swedbank on 25-aastase uuringuperioodi jooksul olnud juhtpositsioonil korduvalt, olles esikohal 2021. aastal ning jagades esikohta Teliaga 2022. aastal. Aasta tagasi oli Swedbank 5.‒6. positsioonil. Swedbank toetub kahest mainekuvandi komponendist ‒ tugevuskuvand ning suhtumine ettevõttesse ‒ selgelt enam tugevusele.

Seotud lood

Uudised
  • 03.12.24, 09:54
Uued tulijad ihaldusväärseimate tööandjate hulgas on PPA, Yolo Group ja Merko Ehitus
CVKeskus.ee poolt läbi viidud uuringu kohaselt platseerus Politsei- ja Piirivalveamet 2024. aasta ihaldusväärseimate tööandjate hulgas uue tulijana 16. kohale.
Uudised
  • 02.12.24, 11:51
Tööandja bränding: inimkesksus on vaieldamatu võitja
Edukad ettevõtted hoiavad järjest rohkem fookuses oma inimesi ning brändisaadikud esindavad brändi isiklike lugude, kogemuste ja emotsioonide kaudu, kirjutavad Evelin Org ja Olesija Saue.
Uudised
  • 28.11.24, 11:18
Tööandja brändingu konkurss Magnet jõuab Eestisse
Konkursi eesmärk on näidata tugeva tööandja brändingu väärtust ning tunnustada Eesti parimaid algatusi ja spetsialiste, sõnas Instar tegevjuht Kersti Vannas.
Uudised
  • 09.09.24, 14:14
Eesti atraktiivseima tööandja juures sooviks töötada pool küsitletud tudengitest
NB! Lisatud fotogalerii autasustamiselt!
Eesti Kaubandus-Tööstuskoja ja Instari korraldatud atraktiivsete tööandjate päeval tutvustati Eesti inimeste tööootuste ja tööandja maine uuringu tulemusi ning tunnustati organisatsioone, kes on tuntud ja hinnatud tööandjad. Uuringus osales ligi 6000 tudengit ja kutsekooliõpilast erinevatelt erialadelt.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele