• 03.12.24, 09:54

Uued tulijad ihaldusväärseimate tööandjate hulgas on PPA, Yolo Group ja Merko Ehitus

CVKeskus.ee poolt läbi viidud uuringu kohaselt platseerus Politsei- ja Piirivalveamet 2024. aasta ihaldusväärseimate tööandjate hulgas uue tulijana 16. kohale.
Politsei- ja Piirivalveamet
  • Politsei- ja Piirivalveamet
  • Foto: Sisekaitseakadeemia
Juba kolmeteistkümnendat järjestikust aastat korraldatud uuringus valisid eestimaalased ihaldusväärseimaks tööandjaks kolmandat järjestikust aastat LHV Panga, teise koha haaras tööandjate pingereas tänavu Swedbank ja kolmandaks kerkis Wise.

Seotud lood

Uudised
  • 02.12.24, 11:51
Tööandja bränding: inimkesksus on vaieldamatu võitja
Edukad ettevõtted hoiavad järjest rohkem fookuses oma inimesi ning brändisaadikud esindavad brändi isiklike lugude, kogemuste ja emotsioonide kaudu, kirjutavad Evelin Org ja Olesija Saue.
Uudised
  • 28.11.24, 11:18
Tööandja brändingu konkurss Magnet jõuab Eestisse
Konkursi eesmärk on näidata tugeva tööandja brändingu väärtust ning tunnustada Eesti parimaid algatusi ja spetsialiste, sõnas Instar tegevjuht Kersti Vannas.
Uudised
  • 22.11.24, 15:41
Pipedrive’i kommunikatsioonijuht: kui üks inimene juba teab, siis on see avalik info
Oma töötajat tuleb väärtustada esmajärjekorras ehk tema infoväli peab olema kaetud, leiab Pipedrive’i kommunikatsioonijuht Mariliis Beger.
Uudised
  • 09.09.24, 14:14
Eesti atraktiivseima tööandja juures sooviks töötada pool küsitletud tudengitest
NB! Lisatud fotogalerii autasustamiselt!
Eesti Kaubandus-Tööstuskoja ja Instari korraldatud atraktiivsete tööandjate päeval tutvustati Eesti inimeste tööootuste ja tööandja maine uuringu tulemusi ning tunnustati organisatsioone, kes on tuntud ja hinnatud tööandjad. Uuringus osales ligi 6000 tudengit ja kutsekooliõpilast erinevatelt erialadelt.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele