Meedia armastab võitjaid ja on halastamatu kaotajate suhtes. Igal organisatsioonil on aeg-ajalt vaja kommunikeerida ka halbu uudiseid. Kuidas seda teha nii, et vältida mainekahju? Milline on sisekommunikatsiooni roll? Kuidas hakkama saada halbu uudiseid eelistavate ajakirjanikega?
On oluline, et need, kes peavad asjadest teadma, kohe selle teadmise ka saaksid, arvab EOK kommunikatsioonijuht Merili Luuk, kes pävis äsja Eesti parima kommunikatsioonijuhi tiitli avaliku ja kolmanda sektori kategoorias.
6. novembril toimus Tallinnas Filmimuuseumis Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents, mille fookuses olid kolm üliolulist teemat: raha, relvad, sõbrad.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.