Meedia armastab võitjaid ja on halastamatu kaotajate suhtes. Igal organisatsioonil on aeg-ajalt vaja kommunikeerida ka halbu uudiseid. Kuidas seda teha nii, et vältida mainekahju? Milline on sisekommunikatsiooni roll? Kuidas hakkama saada halbu uudiseid eelistavate ajakirjanikega?
On oluline, et need, kes peavad asjadest teadma, kohe selle teadmise ka saaksid, arvab EOK kommunikatsioonijuht Merili Luuk, kes pävis äsja Eesti parima kommunikatsioonijuhi tiitli avaliku ja kolmanda sektori kategoorias.
6. novembril toimus Tallinnas Filmimuuseumis Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents, mille fookuses olid kolm üliolulist teemat: raha, relvad, sõbrad.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.