Eesti Olümpiakomitee kommunikatsioonijuht Merili Luuk Foto: Raul Mee
Žürii kinnitusel kaaluti eri sektorites saadud töövõite põhjalikult ning mõlemas kategoorias konkursi finalistidena sõelale jäänud kommunikatsioonijuhtidest väärib tiitlit igaüks.
Tänavune Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents toimub 6. novembril Tallinnas Filmimuuseumis. Seekordse konverentsi fookuses on praegusel hetkel kolm üliolulist teemat, mida käsitletakse konverentsil kommunikatsiooni mõttes erineva nurga alt.
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu (EPRA) žürii kuulutas eile välja ja andis üle 2023. aasta Kommunikatsiooniteo konkursi kategooriavõitja auhinnad parimatele era-, avaliku ja kolmanda sektori kommunikatsiooniprojektidele. Lisaks pälvisid kaks tööd eriauhinnad.
Laiem teadlikkus ja võime jutustada oma ettevõtte lugu kaasahaaravalt ning arusaadavalt on nii igale idufirmale kui ka teistele alustavatele ettevõtetele vajalik, rääkisid META Advisory partner Ann Hiiemaa ja start-uppide konsultant Lily Mägi jaanuari lõpus toimunud sTARTUp Day'l.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.