Laiem teadlikkus ja võime jutustada oma ettevõtte lugu kaasahaaravalt ning arusaadavalt on nii igale idufirmale kui ka teistele alustavatele ettevõtetele vajalik, rääkisid META Advisory partner Ann Hiiemaa ja start-uppide konsultant Lily Mägi jaanuari lõpus toimunud sTARTUp Day'l.

- META Advisory start-uppide konsultant Lily Mägi (vasakul) ja partner Ann Hiiemaa.
Kiirelt arenevas maailmas nõuab eristumine rohkemat kui unikaalset toodet või teenust. Selle kõrvale peab sündima selge visioon, missioon ja positsioneering, mida toetab asutajatiimi kompetents. Näiteks tasub mõelda, kuidas asutaja jõudis selle toote tegemiseni, mis oli tema valupunkt, millised õnnestumised kui ka ebaõnnestumised on sel teekonnal olnud ning kuidas see toode muudab maailma 5, 10 või 20 aasta pärast. Kui tiimina ei õnnestu lugu ja sõnumeid paika sättida, siis tasub kaaluda ka välise osapoole kaasamist, kes aitab pakkuda uut perspektiivi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Miks mõned ettevõtted on kogu aeg pealkirjades ja teistest kuuleme alles siis, kui on suur jama majas? Kuidas jõuda meediasse, et toetada oma äritegevust? Sellest räägivad Ann Hiiemaa ja Lily Mägi META Alpha'st ning Äripäeva idufirmade portaali FoundME toimetaja Tarmo Virki.
Avalike suhete nõustaja META Advisory lõi uue äritiimi META Alpha, mille fookuses on idufirmade kasvu toetamine. Tiim koosneb startup-kommunikatsiooni ja turunduse ekspertidest.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.