Autorid: Ann Hiiemaa, Lily Mägi • 13. veebruar 2024

META Advisory eksperdid annavad nõu: kuidas alustava ettevõttena kommunikatsiooni abil oma ärikasvu toetada?

Laiem teadlikkus ja võime jutustada oma ettevõtte lugu kaasahaaravalt ning arusaadavalt on nii igale idufirmale kui ka teistele alustavatele ettevõtetele vajalik, rääkisid META Advisory partner Ann Hiiemaa ja start-uppide konsultant Lily Mägi jaanuari lõpus toimunud sTARTUp Day'l.
META Advisory start-uppide konsultant Lily Mägi (vasakul) ja partner Ann Hiiemaa.

Kiirelt arenevas maailmas nõuab eristumine rohkemat kui unikaalset toodet või teenust. Selle kõrvale peab sündima selge visioon, missioon ja positsioneering, mida toetab asutajatiimi kompetents. Näiteks tasub mõelda, kuidas asutaja jõudis selle toote tegemiseni, mis oli tema valupunkt, millised õnnestumised kui ka ebaõnnestumised on sel teekonnal olnud ning kuidas see toode muudab maailma 5, 10 või 20 aasta pärast. Kui tiimina ei õnnestu lugu ja sõnumeid paika sättida, siis tasub kaaluda ka välise osapoole kaasamist, kes aitab pakkuda uut perspektiivi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700