• 07.05.24, 11:29

Saku turundusjuht: uus reklaamiseadus aegub niipea, kui see vastu võetakse

Saku Õlletehase turundusjuhi Eva Maarendi sõnul on reklaamiseadus plahvatusohtlik dokument, mis on mitmeti tõlgendatav ja sellest tulenevalt ei ole raske selle vastu ka mittetahtlikult eksida.
Saku Õlletehase turundusjuht Eva Maarend: “Üle 90 protsendi neist, kes eksivad reklaamiseaduse vastu, ei tee seda tahtlikult.”
  • Saku Õlletehase turundusjuht Eva Maarend: “Üle 90 protsendi neist, kes eksivad reklaamiseaduse vastu, ei tee seda tahtlikult.”
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium on teinud ettepaneku ja algatuse reklaamiseaduse muutmiseks. Ideed puudutavad reklaami mõistet ja põhimõtteid, mõjuisikuid, paremaid kanaliüleseid regulatsioone ja muidugi ka alkoholi, finantsteenuste ja muude valdkondlike reklaamide regulatsiooni.

Seotud lood

Uudised
  • 08.03.24, 10:50
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda saatis ministeeriumile seisukohad reklaamiseaduse muutmiseks
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium koostas reklaamiseaduse muutmise seaduse väljatöötamiskavatsuse, mis sisaldab mitukümmend ideed reklaamiseaduse muutmiseks. Ideed puudutavad reklaami mõistet ja üldiseid põhimõtteid, aga ka alkoholi, finantsteenuste ja muude valdkondade reklaame.
Uudised
  • 19.02.24, 17:24
Finantsteenuste reklaam: kas võimatu missioon?
FinanceEstonia juhatuse liige ja Inbank kasvu ja äriarenduse juht Piret Paulus rääkis 15. veebruaril Tallinnas toimunud TULI konverentsil „Riski piiril“, et finantssektor on väga edukas ja hästi reguleeritud ning kontroll toimib väga hästi ja tõhusalt, seega keelamisel mingit sisulist põhjendust ei tohiks olla.
Saated
  • 21.06.22, 14:00
Reklaamiseadus vajab ülevaatamist ja tegelikkusega vastavusse viimist
Seekordses "Eetris on turundusuudised" saates on fookuses reklaamiseadus ning selle mõju turundusele.
Uudised
  • 18.01.18, 14:09
Madis Ots: Alkoholiseadusele näib olevat antud mitteametlik luba olla segane ja vigane
17. jaanuari Eesti Ekspress tutvustas mu eelmisel aastal kaitstud bakalaureusetööd “Seadusandlike piirangute mõju reklaamiagentuuride loovtööle alkoholiseaduse ja reklaamiseaduse muutmise seaduse eelnõu 381 SE näitel”. Mis töö kirjutamise ja kaitsmise hetkel oli veel eelnõu, on vahepeal mõned muudatused läbinud ning saanud eeloleval suvel jõustuvaks seaduseks.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele