Autorid: Keit Ausner, Laura Reiter • 7. mai 2024

Saku turundusjuht: uus reklaamiseadus aegub niipea, kui see vastu võetakse

Saku Õlletehase turundusjuhi Eva Maarendi sõnul on reklaamiseadus plahvatusohtlik dokument, mis on mitmeti tõlgendatav ja sellest tulenevalt ei ole raske selle vastu ka mittetahtlikult eksida.
Saku Õlletehase turundusjuht Eva Maarend: “Üle 90 protsendi neist, kes eksivad reklaamiseaduse vastu, ei tee seda tahtlikult.”

Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium on teinud ettepaneku ja algatuse reklaamiseaduse muutmiseks. Ideed puudutavad reklaami mõistet ja põhimõtteid, mõjuisikuid, paremaid kanaliüleseid regulatsioone ja muidugi ka alkoholi, finantsteenuste ja muude valdkondlike reklaamide regulatsiooni.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700