Autor: Keit Ausner • 21. juuni 2022

Reklaamiseadus vajab ülevaatamist ja tegelikkusega vastavusse viimist

Saatejuht Keit Ausner (vasakul), reklaamiagentuuri Tank loovjuht Joel Volkov ja Saku õlletehase turundusjuht Eva Maarend.
Foto: Äripäev
Seekordses "Eetris on turundusuudised" saates on fookuses reklaamiseadus ning selle mõju turundusele.

Saates arutletakse selle üle, millised lüngad on reklaamiseaduses ning mis tuleb seal üle vaadata. Juttu tuleb ka alkoholi tarbimisest, finantsteenuste reklaami piirangutest, sotsiaalmeedia reklaamidest ning influenceritele tehtud reklaamijuhendist.

Selleks oleme saatesse kutsunud reklaamiagentuuri Tank loovjuhi Joel Volkovi ja Saku Õlletehase turundusjuhi Eva Maarendi. Saadet juhib Keit Ausner.

Saadet toetab turundusagentuur Must Uba.

Kuula saadet siit:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700