Seekordses "Eetris on turundusuudised" saates on fookuses reklaamiseadus ning selle mõju turundusele.
- Saatejuht Keit Ausner (vasakul), reklaamiagentuuri Tank loovjuht Joel Volkov ja Saku õlletehase turundusjuht Eva Maarend. Foto: Äripäev
Saates arutletakse selle üle, millised lüngad on reklaamiseaduses ning mis tuleb seal üle vaadata. Juttu tuleb ka alkoholi tarbimisest, finantsteenuste reklaami piirangutest, sotsiaalmeedia reklaamidest ning influenceritele tehtud reklaamijuhendist.
Selleks oleme saatesse kutsunud reklaamiagentuuri Tank loovjuhi Joel Volkovi ja Saku Õlletehase turundusjuhi Eva Maarendi. Saadet juhib Keit Ausner.
Saadet toetab turundusagentuur
Must Uba.
Kuula saadet siit:
Reklaamiseadus vajab ülevaatamist ja tegelikkusega vastavusse viimist
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.