Autor: Maarit Eerme • 19. veebruar 2024

Finantsteenuste reklaam: kas võimatu missioon?

FinanceEstonia juhatuse liige ja Inbank kasvu ja äriarenduse juht Piret Paulus rääkis 15. veebruaril Tallinnas toimunud TULI konverentsil „Riski piiril“, et finantssektor on väga edukas ja hästi reguleeritud ning kontroll toimib väga hästi ja tõhusalt, seega keelamisel mingit sisulist põhjendust ei tohiks olla.
FinanceEstonia juhatuse liige ja Inbank kasvu ja äriarenduse juht Piret Paulus Tallinnas Erinevate Tubade Klubis toimunud konverentsil “Riski piiril”.
Foto: Edmond Mäll

Finantsteenuste pakkujad tegutsevad täna väga reguleeritud keskkonnas. Paulust teeb murelikuks, et koalitsioonikokkuleppesse sai kirja, et kiirlaenureklaamid saavad olema keelatud, kuid seejuures ta ei tea, mis toode on kiirlaen, kuna seda ei ole kuskil defineeritud ja seda on võimatu ka defineerida. „Kui praegune regulatsioon (reklaamiseadus) loodi, siis oli aasta 2015 ning kõigil on kuklas, et see oli aeg, kus “piiks-piiks ja raha tuleb”. Tänaseks on ajad juba väga palju muutunud.“

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700