• 18.01.18, 14:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Madis Ots: Alkoholiseadusele näib olevat antud mitteametlik luba olla segane ja vigane

17. jaanuari Eesti Ekspress tutvustas mu eelmisel aastal kaitstud bakalaureusetööd “Seadusandlike piirangute mõju reklaamiagentuuride loovtööle alkoholiseaduse ja reklaamiseaduse muutmise seaduse eelnõu 381 SE näitel”. Mis töö kirjutamise ja kaitsmise hetkel oli veel eelnõu, on vahepeal mõned muudatused läbinud ning saanud eeloleval suvel jõustuvaks seaduseks.
Madis Ots
  • Madis Ots
  • Foto: Martin Hirvesaar
Ekspressi artikkel "Spetsialist õpetab: kuidas alkoholi- ja reklaamiseadus üle kavaldada" käsitles eelkõige töö kõige meelelahutuslikumat osa – näiteid, mis tõestasid, et seadus on n-ö auke täis, ning et vähegi loominguliselt mõelda viitsides on paljudest sätetest võimalik mööda jalutada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele