Autor: Laura Reiter • 7. detsember 2023

Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht: vaja on luua rohkem käegakatsutavaid kogemusi ja elamusi

Coca-Cola Baltikumi kommunikatsioonijuht Liis Lepik sõnas, et kuna kommunikatsioon ja turundus on liikunud suuresti digisse, siis on üks valdkonna väljakutsetest see, kuidas tuua bränd ellu nii, et selle sõnumid saaksid ka päriselulise kogemusega kinnitust.
Liis Lepik

Palun räägi pisut oma erialasest taustast. Kuidas kommunikatsioonivaldkonda sattusid ja kus oled seni sellel alal töötanud?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700